Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var sikker på at dette ikke kom til å rulle på Ultra high hele tiden selv om Crysis og andre programmer har fotalt annet(spesielt ikke på 1600*1200). jaja det er en demo å kan tweakes mye enda men man nå nok ha en ny runde highend kort før dette ruller passelig greit (slik var det med feks farcry også, mange spill som ikke blomstrer til før neste rundet highend kort kommer).

 

Skrudde på Very high på alt å 4xaa med "bare" 1280*1024, bare forå være sikker på at jeg kunne spille mellom demoen en gang før jeg teste all eycandy på maks (spec kan dere se om dere går inne på min bruker konto), men det funket ikke i det hele tatt. Ja, jeg fikk beveget meg sån passe greit uten noen fiender i nærheten, men så fort det kom mer en 1 ble det stygt. Nå vet jeg ikke om det var dårlig fps som gjordet det men ble skuffet over animasjonen på soldatene også.

 

Selve grafikken var jo selvagt grense sprengendet, men jeg orker ikke spille med så dårlig fps.

 

Noen som har 2900xt foresten, lurer på hvordan de takler dette?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
jeg har :

 

 

HP pavilion 9550 laptop med:

intel core duo 2.0 ghz

4gb ram

GF 8600M GS

 

har problemer medå kjøre det på medium og low går det heller ikke flytende, her er det vell noe muffins?:p

 

Det er vel helst grafikkortet, 8600M GS tilsvarer noe liknende 8500GT for stasjonære. I DX10 er nok ytelsen langt fra spektakulær.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke demoen på low men den idiotsiden systemlabtestem sier jeg kan ha over minimum

Har disse speccsa:

AMD Athlon 64 3800+

2048DDR Ram

Geforce 7650 GS

 

Og dette skulle ta det på low i følge systemtestsiden

 

Hele landskapet bare blinker når jeg er i fallskjermen..... blinker blått osv

Jeg har alt det nyeste driverne osv....

Og alt står på low som optionalvalget

 

Hva som er galt??

 

 

Merkelig. Eg har :AMD 64 3500+ Sapphire Radeoen X800XL 2gb ram Og klarer med dette overaskende bra. går fint på medium, lagger litt når det er mye som sjer på sjermen. har texture deatails på high og fysikk på high, og resten en blanding av low og medium. :) Og det funker bra!

Helt spesi dette da du har nok bedre skjermkort og jeg har bedre prossessor :p

Har du Vista for det har jeg, alt er helt fucka siden alt blinker bare blått.... :(

Lenke til kommentar

Haha, mange som klikker når de ser hvor lite FPS de får i demo... Uansett, dette er en demo, og kan nok regne minst 25 % bedre ytelse i spillet... Kjører selv på very high, 1280 by 1024, glem aa, FPSen ligger på mellom 17 og 30, som regel 17. Men skjønner ikke helt hva folk snakker om da, synes ikke det var så "utrolig" god grafikk i spillet som de fleste snakker om... Men selvfølgelig en av de bedre.

Lenke til kommentar
Haha, mange som klikker når de ser hvor lite FPS de får i demo... Uansett, dette er en demo, og kan nok regne minst 25 % bedre ytelse i spillet... Kjører selv på very high, 1280 by 1024, glem aa, FPSen ligger på mellom 17 og 30, som regel 17. Men skjønner ikke helt hva folk snakker om da, synes ikke det var så "utrolig" god grafikk i spillet som de fleste snakker om... Men selvfølgelig en av de bedre.

 

Hvorfor tror du det blir 25% bedre ytelse i fullversjonen av spillet? Vill gjetting? Jeg tror ikke det vil være noe særlig forskjell på demo og på fullversjonen for å være helt ærlig. 25% mer fps er nok bare en drøm for oss som veldig VELDIG gjerne vil spille Crysis med at på Very high i 30+fps :(

Lenke til kommentar
Skrudde på Very high på alt å 4xaa med "bare" 1280*1024, bare forå være sikker på at jeg kunne spille mellom demoen en gang før jeg teste all eycandy på maks (spec kan dere se om dere går inne på min bruker konto), men det funket ikke i det hele tatt. Ja, jeg fikk beveget meg sån passe greit uten noen fiender i nærheten, men så fort det kom mer en 1 ble det stygt. Nå vet jeg ikke om det var dårlig fps som gjordet det men ble skuffet over animasjonen på soldatene også.

 

Jeg testet demoen på min nye maskin i går, og jeg hadde ingen problemer med 1024x768 med AA på max, og alt annet på max. Var absolutt spillbart.

 

E6850 @ 3GHz, 2x1GB med Crucial BallistiX PC6400 @ auto, Club3D 8800GTX @ 575/1350/1800 (Core, Shader, Memory). Kjører Windows Vista Ultimate 32bit og alt sitter i et Antec P182 SE med standardviftene på plass.

 

Kjører med 163.69 driveren til nVidia.

 

Har riktignok ikke noe fps måling å vise til, men alt var absolutt spillbart uten problemer. Dette er dog subjektivt, og folk har forskjellige preferanser. Fikk 10973 3DMark06 poeng når jeg kjørte en benchmark i forkant av spillingen.

 

 

Ser veldig mange som syns demoen har dårlig ytelse, og det er nok sant det, når dere spiller i 1600++ som oppløsning. Jeg har bare en gammel 17", og har ikke så store valgene her ;) Og det er kanskje like greit. Hadde jeg blitt bitt av oppløsningsbasillen, så måtte jeg skrudd ned andre ting for å få spillene til å flyte.

 

Så for å svare topic; Ja, jeg klarer alt på Ultra High (såfremt oppløsningen ikke er skyhøy, noe jeg uansett ikke kan ha på min gamle skjerm).

Lenke til kommentar
Er det noen med to 8800GTX kort i SLI som har prøvd demoen her?

Er nyskjerrig på hva de har av FSB i høy oppløsning og alt på max.

 

jeg har 2 8800 gtx. regner med at du mener fps?

 

har ikke sjekket fps'en i spillet, da jeg har dårlig erfaring med at fraps faktisk reduserer ytelsen i spillene mine.

 

kjører 1680x1050 med abselutt alt på high, fullt spillbart, REGNER med at jeg ligger i mellom 20-30 en plass. ikke 100% sikker da :)

 

prøver jeg very high, så henger spillet seg opp, så får ikke prøvd det. men har en dårlig følelse om at det kommer til og kjøre bra uansett :p

Lenke til kommentar

Jeg kjørte demoen på XP og må si jeg var litt skuffet over ytelsen. Så la jeg inn Vista, og mulig det er placebo effekten, men jeg synes det kjører mye bedre og ser bedre ut også. I XP var lommelykten til han man treffer på i starten helt ræva. Var bare en svær hvit kladd som ikke lyste opp noe som helst, i vista så fungerer den som den skal.

 

Vista, folkens. Du vet du må over på det før eller senere uansett så like godt å ta det nå.

 

Er det noen som vet hva den tactical tingen til gunnern gjør? Ser bare at det kommer på en kladd under løpet, men hva gjør den?

 

Edit: Link til forskjell DX9/DX10

http://www.deezygn.com/images/external/cry...ison/index.html

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...