Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Hvor er det egentlig man sjekker hvor mange FPS man har?

 

Kjørte spillet på high istad, og det gikk forsåvidt smertefritt, bortsett fra at når man snur seg veldig fort rundt, så blir det meste ganske uklart. Akkurat som et kamera som ikke greier å fange opp alle bevegelsene. Er dette en slags effekt, eller har det noe med FPS å gjøre?

 

Det er en effekt hvis jeg har forstått deg rett. Det er en innstilling under advanced på system options som heter post prosessing som skal styre sånn "blur".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på noe, innstillingen "Post Processing" hvis man har denne på "high" får man sånn blurr effekt, men hvis jeg setter den til "very high" så forsvinner blurr effekten?

 

Det har jeg også lagt merke til! Motion blur og depth of field blir borte.. skjønner ikke greia :hmm:

 

Shaders og Post Processing må begge stå på enten high eller very high. Hvis en står på high og en annen på very high funker ikke den blurr effekten.

Lenke til kommentar

Har en kansje god nyhet til noen her. Demoen støtter ikke multi gpu (i alle fall ikke mitt cf oppsett)

 

Hvorfor dette er godt nytt. Jo, vi får mere fps når det støttes :D

 

Kan bekrefte dette med at jeg tok ut en av kortene mine bare får å teste, samme fps som med begge :)

Eneste jeg kan se som er ulikt fra 1 til 2 kort er at med et kan jeg se introene, med 2 kan jeg ikke :/

Men det står mgpu streaming når cf er aktivert, og singel streaming uten. Men samme fps :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører Crysis på 20-30 fps med følgende instillinger: 1280x768|2xAA|shader: high|post-processing: high. Ellers er alt på very high. Lastet ned den nyeste Dx10. Funker fett.

 

Noen som har forslag til hvilke instillinger som er best i forhold til ytelse?

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Jeg kjører Crysis på 20-30 fps med følgende instillinger: 1280x768|2xAA|shader: high|post-processing: high. Ellers er alt på Ultra high. Lastet ned den nyeste Dx10. Funker fett.

 

Noen som har forslag til hvilke instillinger som er best i forhold til ytelse?

 

ultra high? very high er vell det meste? eller er det ultra high på den 64 bit versionen som ikke funker med beta driverne?

Lenke til kommentar
Jeg kjører Crysis på 20-30 fps med følgende instillinger: 1280x768|2xAA|shader: high|post-processing: high. Ellers er alt på Ultra high. Lastet ned den nyeste Dx10. Funker fett.

 

Noen som har forslag til hvilke instillinger som er best i forhold til ytelse?

 

ultra high? very high er vell det meste? eller er det ultra high på den 64 bit versionen som ikke funker med beta driverne?

 

Hehe, blander med Flight Simulator jeg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Vet det blir mye mas om dette, men noen som kan si meg hvordan maskinen min vil takle det. Se signaturen. Kjører Xp 32-bit

Skal teste demoen i morgen, men vil gjerne høre om noen har en formening nå.

 

helt greit, har samme oppsett som deg, kjørte på XP, fungerte på medium i 1280x1024 no AA

litt små hakkete, med spillbart, High er bare å glemme..

 

bytter du til GF8800, 1gb ram til og vista kan du nok kjøre det på very high.

 

husk de nye nvidia driverne for crysis..

Lenke til kommentar
Hvorfor fryser Crysis når jeg kjører DX10? (Vista 64bit) Går helt fint på DX9

 

Bruker du 169.01 beta driverne? Isåfall så fungerer ikke Crysis demoen i Vista 64bit. Bruk de siste offisielle driverne istedet.

 

Man får nok mer ytelse av å bruke 169.01 driverne allikevel (tipper jeg), men da bruke 32bit exe-filen til å starte spillet. Crysis demoen fungerer helt fint i Vista 64bit, det har ikke noe å si. Det som har noe å si er i hvilken modus spillet kjøres i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...