Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å spille, men det lagga så utrolig mye at jeg gav opp. Selv på LOW,!! Jeg tenkte jeg skulle oppdatere driverene til lydkort og skjermkort. Se om det hjelper.

Synes dette var litt merkelig med tanke på at både den "online- testen" og crysis forventa HIGH innstillingere. EVIT treige servere Asus har! jeg stikk og kjøper meg noe mat! :)

Lenke til kommentar

Foreløpig testet under XP, med 169.01 beta-driverne fra nVidia. (8800GTS 575/1700 + E6600 @ stock).

Får mellom 30-45 FPS i 1280x1024 med alt på high, 5 FPS lavere om jeg setter på 2xAA. (Liker ikke å spille uten AA lenger :/). Tenkte å prøve under Vista først, men har ikke orka å bale med å få det installert. Får ta det senere når fullversjonen kommer.

Lenke til kommentar
Dual boot er tingen. Jeg har det bare pga DX10 spill. Ellers bruker jeg Xp til alt annet.

Jo, jeg har planer om dual-boot. Vel, triple boot blir det, fordi Ubuntu også er installert. Og som deg, så var planen også bare å ha Vista for DX10-spill, XP funker bra for alt annet.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Må man ha Fraps eller lignende for å sjekke FPS i demoen? eller kan jeg ta ned console på et vis og skrive inn en commando får å sjekke FPS?

Værtfall jeg tok auto detect og da ble alt satt til high, satt resolution til 1600x1200, for PC spec sjekk profilen min. Spillet flyter greit men hadde forventet mer, håper ting er bedre i retail, men som sagt spillet ser jo nydelig ut uansett hvilken setting.

Lenke til kommentar

Klarte faktisk Crysis på Medium med min Pc, ganske overasket :PMen er en ting eg skulle harr litt bedere, det meg at ting popper opp etetr hvert som eg komemr nerme det, slik som steiner, trær og lignende.noen måte og få lengre draw distance eelr hva det heter? har ikkje funnet det noen plass

Lenke til kommentar
Må man ha Fraps eller lignende for å sjekke FPS i demoen? eller kan jeg ta ned console på et vis og skrive inn en commando får å sjekke FPS?

Værtfall jeg tok auto detect og da ble alt satt til high, satt resolution til 1600x1200, for PC spec sjekk profilen min. Spillet flyter greit men hadde forventet mer, håper ting er bedre i retail, men som sagt spillet ser jo nydelig ut uansett hvilken setting.

Slenger med på denne her, hvordan måle FPS?

Lenke til kommentar

Fikk helt latterlig ytelse på den demoen. Har E6600, 8800 GTS 640MB og 2 GB RAM, og allikevel så fikk jeg max 15 FPS med alt på medium, AA og AF av og 1280*1024-oppløsning. Hvis dette er ytelsen jeg kommer til å få med fullversjonen, så er spillet i så fall elendig optimalisert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...