Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som det er nevnt i et intervju med CryTek er alt vel og bra og jungel i begynnelsen. Når alieninvasjonen forekommer, fryser alt til is.

 

Slik forstod jeg det som stod i Gamereactor i hvertfall, mulig jeg har lest feil.

8933989[/snapback]

 

Håper invasjonen ikke er det første som skjer da! :D

Lenke til kommentar
For de som er usikre på om de kan kjøre Crysis på low, kan jo prøve å kjøre Far Cry på på høyeste, da skal du klare det ;)

8897702[/snapback]

 

Hvor står dette?

8898682[/snapback]

 

Husker ikke hvor det sto, men har lest det flere ganger, en fra Crytek har sagt det.

8898847[/snapback]

 

Passa fint med at ja kan kjøre Far cry og C&C: tiberium wars på fult sammen sammetidig så da blir det vel..Åssen blir det med 8800 GTS, 3Gb RAM (800Mhz) 2.4Ghz AM2 Prossesor??

Lenke til kommentar

Driter på meg av aliens som kommer susende og hylende i alle retninger. Er egentlig derfor jeg ikke vil ha så mye av det.. Doom 3 all over again. Jeg liker egentlig de store områdene .. var det som fanget meg av Far Cry.

 

Som jeg ser det fra scenene i alien-fightene - så ligner det mer på Gears of War for å være ærlig. Noe kommer mot deg = Skyt.

 

Blir ikke noe realistisk taktisk spill heller. Faktumet at du er en blanding av Superman og James Bond snakker vel litt for seg, da mener jeg drakten og gearet. Blir jævli moro uansett. Blir et tidløstspill fordi ingen går lei av å hive Koreanere igjennom vegger og skyte trær i hodene på aliens!

Lenke til kommentar

Tror spillet kommer til å bli en liten revolusjon hva spillbarhet og effekter angår, men jeg håper som alle andre at alien-delen ikke blir for dominerende. Husker jeg syntes det var en skikkelig nedtur i Half-Life da man jazzet rundt på de planetene med de levende trampolinene (interloper, eller hva det het) og det kjempefosteret på slutten. Men jeg håper og tror at Crysis ikke kommer til å skuffe, selv om mine forventninger til et spill aldri har vært så høye

Lenke til kommentar

Gleder meg til at i hele tatt CryEngine 2 kommer ut jeg, bare den vil revolusjonere! Når vi blir ferdige med Crysis, etter ca 10-12 timer som noen her spår så har vi jo modden "Obsidian Edge 2" som kommer. Da er det bare å kose seg med den :) Dessuten vil det garantert flomme av mods og nye spilltitler basert på CryEngine 2 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...