Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

har ein core 2 duo e6600 2.4ghz

geforce 8800gts 640mb

3gigg ram

så eg ekje så veldig skeptisk te om eg klare å kjøra crysis på full guffe......tror nok d ska gå greit å kjøra på max settings.......men d vil visa seg når demoen komme ud 2 dager igjen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer demoen egentlig ut på kvelden eller morgenen? Demoer pleier jo å komme ut på kvelden vanligvis..noen fant vel ut at ifølge crysisdemo.com kommer den ut kl 9, men tror ikke det stemmer..(siden er foresten ikke fra EA eller Crytek)

Lenke til kommentar
Har det kommet noen Nvidia-drivere til crysis, eller hvilken er mest optimalisert? Bruker betadrivern fra forrige uke eller noe.

Den nyeste er 163.75 BETA

Improved compatibility for The Way It's Meant To Be Played™ game titles:

BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and

World in Conflict.

Det er fra infoen om den nyeste 163.69 WHQL driveren. I beta 163.75 driver infoen står det ikkeno om crysis..

Lenke til kommentar

Demoen kommer i morgen.

Den skal være tilgjengelig til de som har forhåndsbestilt Crysis på EA sin hjemmeside i dag. Jeg har enda ikke hørt om noen som har fått lastet ned demoen.

Btw. Den siden er ikke offisiell, så ikke tro på alt som står der. Sjekk heller www.incrysis.com for offisielle nyheter.

Lenke til kommentar
hmm forstår ikke helt hvorfor trådstartet setter i gang en nedtelling i blokkbokstaver på forsiden nå den oppdateres ca hver 3 dag i beste fall :hmm:

Har oppdatert den hver dag. Jeg vet også at noen fåtalls får demoen 24 timer før den kommer ut, altså antakligvis i dag.

Lenke til kommentar
Temlig sikker på den gikk fra 5 til 2 og fra 2 til i morgen nettop (siste er jo ikke så ille selvsagt). Om det ikke stemmer beklager jeg, da jeg jeg ikke fulgt med så nøye på nedtellingen som jeg troddet.

Er nok feil ja, har ikke hoppet over noen dager. Begynte på 7, og har gått en ned 1 hver dag, så er nok bare du som ikke har fulgt med ja :p Unnsett vet vel 80 % av de som leser den tråden når den kommer ut alikevel .. (jeg har ihvertfall spempla datoen og dagen i hodet) :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg er 1 av de 20% som bare har sett datoen her, har for mange spill gåendet nå til at jeg har tid til å glede meg så mye til Crysis. Ser du himler med øynene der, men det må jo ha vært en grunn til at du har satt dette på forsiden. Uansett da har jeg fulgt med dårlig ja, beklager.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg burde klare crysis veldig bra, se system specs.

Veldig og veldig bra. Den vil naturligvis dra Crysis ganske så bra på høy grafikk ja, men noe Ultra high tipper jeg prosessoren og skjermkortet vil slite litt med.

PC-en klarer "recommended spesifications" akkurat, (eller akkurat ikke om man skal være pinlig nøyaktig)

8800GTS 640MB eller bedre for å klare recommended kravet, og en C2D med 2,2Ghz eller mer. (din er 2,13)

Klokker du PC-en din (ser du har klokket CPUen) så blir den naturligvis enda mer egnet ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...