Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt dumt med sånne tester, fordi de kan fort gi deg falske forhåpninger.. :roll:

Er det mange som skal se Crysis demostreres på elektrofilmessa på fredag foresten? Tror jeg dropper det og heller sitter hjemme og prøver spillet for meg selv men .. :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

graph_all_4.gif

Min score.

1 streker mangler på CPU, 1 strek på RAM og 1 på Windows (You Have: Microsoft Windows Vista Home Edition (Build 6000) Krever det Ultimate eller hva?

Glemte å skrive at dette var på minum settings.

Recommended fikk jeg failed, siden jeg bare har 320mb på GPU og ikke over 640mb :(

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
graph_all_4.gif

Min score.

1 streker mangler på CPU, 1 strek på RAM og 1 på Windows (You Have: Microsoft Windows Vista Home Edition (Build 6000) Krever det Ultimate eller hva?

Glemte å skrive at dette var på minum settings.

Recommended fikk jeg failed, siden jeg bare har 320mb på GPU og ikke over 640mb :(

Tipper det er 64-bit OS som anbefales ja. Med min Windows Ultimate 32-bit installasjon, så mangler jeg 1 eller to streker for å få "fullt hus" på operativsystem.

Lenke til kommentar
Har det kommet noen Nvidia-drivere til crysis, eller hvilken er mest optimalisert? Bruker betadrivern fra forrige uke eller noe.

Den nyeste er 163.75 BETA

Improved compatibility for The Way It's Meant To Be Played™ game titles:

BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and

World in Conflict.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...