Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel core 2 duo e6600 2,4ghz

2gb 6600mhz ram

Geforce 7950Gx2 1gb skjermkort

Klarer seg bra eller?

Du vil nok maxe Crysis i DX9 ja, men vil aldri greie å spille på helt fullt (DX10). En ting som jeg ikke har skjønt med det skjermkortet, er det egentlig 1 GB? Fordi det er jo egentlig 2 512 mb kort som er satt sammen og solgt som et kort..så hvis et spill en gang krever 1 GB, vil kortet klare seg da`?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er vel som 2stk 512 kort i sli bare att de tar ett spor isteden for 2.

Men ja jeg tror det blir 1gb power, samme som om att du har 2stk 512mb ram brikker. det blir jo 1gb.

Sånn ser jeg på det da, vennlige nerder kan godt rette på meg.

Meh, men fint og høre att det er fett nok. må ikke MAXE det uansett jeg.

Spiller på en hdtv som ikke er 1080p så får ikke max oppløsning uansett:)

takk for svar.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

En 15-20FPS med 1920x1200, 4xAA i crysis er vel ikke direkte å hoppe i taket for, så blir utrolig spennende å se hvordan demoen og SLI 8800Ultra, QX6850 vil fungere. :D

Skal snart også få testet 8800Ultra VS 8800Ultra i praktiske spilltester der skjermkortet faktisk er en flaskehals. (mange tester som bare viser til eldre spill, eller til 3Dmark som er kraftig CPU begrenset uansett i slike systemer)

Edit: Fikk teste 8800Ultra SLI osv.. men det var med en monitor med 1280x1024, og tror 1920x1200 skal ha MYE å si på resultatene. FPSen halverte seg ihvertfall fra 1280x1024 til 1200P. (noe de også burde gjøre om det er fullkommen flaskehals.. ettersom 1200P er tilnærmet dobbelt så mange pixler :p)

Off topic: Noen som vet om noen spill som tar nytte av flere enn 4? (hadde vært stillig å teste 8-kjerne riggen på no)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Du har jo enn spinnvill data andrul :D

Skal vi bytte :D?

Hehe, gid jeg kunne beholde delene. :p

(dette er kun noen deler jeg har inne for produkttesting, så det blir i første omgang bare litt testing)

At jeg sitter med rimelig rå HW på rommet mitt er jeg dog ganske så klar over. :D

Selv valgte jeg heller å satste på gode overklokkingsmuligheter, istedenfor SLI muligheter, noe jeg er greit fornøyd med. (på hovedkortet mitt (P5K3 Deluxe) så klokker min Q6600 høyere enn en QX6850 på P5N SLI)

Får vel klare meg en stund til med min egentlige rigg jeg da. :p (se signatur)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Lurer på om pc min klarer crysis på high\lultra high?

MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz

Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB

Xfx geforce 8800gtx xxx extreme edition

In-Win C603 Midi Tower ATX Sort

Kabinett m/460W Power, 2xUSB 2.0

???? : :ermm:

Lenke til kommentar

Sylar777:

Ser du er ny her, emn du har ikke lov å bumpe (poste etterhverandre utenom at noen andre har postet imellomtiden) innen det har gått 24t eller grovt sagt neste dag ..... (om det er 18t så går det nok greit :p)

Men den vil nok krasje etter du har spilt noen minutter om du rekker å få spilt noe da 8800GTX på en 460W PSU som fulgte med kabinettet !

Med mindre den har sterke 12v rails !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...