Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fått meg litt nytt idag jeg og for å sikre meg å kunne spille på min flunkene nye Lg 24" ;)

"stk 2900pro og et X38 HK så sier jeg hade til 8800GTX og P35 kortet mitt måtte det hvile ifred på el-retur :p

Nice opsett! Satte nettop opp en handlevogn til søskenbarnet mitt, han skulle absolutt hat 680i sli hk og 8800 ultra, men jeg overtalte han til å kjøpe et X38Hk og 2 stk 2900Pro i crossfire, håper ikke jeg har gjort en stor feil da:P

Men jeg mener å tro at 2 stk 2900pro yter hakket bedre enn et singel ultra!

Lenke til kommentar

På mitt oppsett spiller jeg nå betaen med 25-50 FPS på high :) Og det er absolutt spillbart. Regner med at FPSen blir både høyere og mer stabil i demoen.

Det funket også fint i full oppløsning på min tatung 32" :)

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
På mitt oppsett spiller jeg nå betaen med 25-50 FPS på high :) Og det er absolutt spillbart. Regner med at FPSen blir både høyere og mer stabil i demoen.

Sier ikke så mye når du ikke oppgir pc spec. Og det finnes utra high også.

Lenke til kommentar
fått meg litt nytt idag jeg og for å sikre meg å kunne spille på min flunkene nye Lg 24" ;)

"stk 2900pro og et X38 HK så sier jeg hade til 8800GTX og P35 kortet mitt måtte det hvile ifred på el-retur :p

Nice opsett! Satte nettop opp en handlevogn til søskenbarnet mitt, han skulle absolutt hat 680i sli hk og 8800 ultra, men jeg overtalte han til å kjøpe et X38Hk og 2 stk 2900Pro i crossfire, håper ikke jeg har gjort en stor feil da:P

Men jeg mener å tro at 2 stk 2900pro yter hakket bedre enn et singel ultra!

Når det gjelder pris/ytelse så vil jeg si at man heller burde gått for 8800 Ultra. Og SLI/Crossfire gir ikke så mye ytelse som en skulle tro to grafikkort ville gitt.

Lenke til kommentar

Sier ikke så mye når du ikke oppgir pc spec. Og det finnes utra high også.

Jeg har Intel C2D @ 3.2 GHz, 8800 GTS overklokket og 2 GB RAM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...