Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var DVD-spiller i hus og forsøk nummer 152569 på installere Vista i gang! :D Håper jeg blir klar til crysis demo!  :dribble:

9663325[/snapback]

Haha, både dvd romen min og harddisken tok kvelden forleden, så venter på nytt jeg og. Er sata dvd romen raskere enn ide?

kjøpte meg en asus sata dvd brenner og en samsung 500gb.

Lenke til kommentar
Da var DVD-spiller i hus og forsøk nummer 152569 på installere Vista i gang! :D Håper jeg blir klar til crysis demo!  :dribble:

9663325[/snapback]

Haha, både dvd romen min og harddisken tok kvelden forleden, så venter på nytt jeg og. Er sata dvd romen raskere enn ide?

kjøpte meg en asus sata dvd brenner og en samsung 500gb.

9663341[/snapback]

Ja, S-ata skal være raskere. Men tror du kanskje må benche for å finne ut av det :p Lese hastigheten er jo det sammen .. Men S-ATA kabel har mye deiligere kabel :D

Lenke til kommentar
Har E6400, 2gb ram og en 8800 GTS 320mb. Hva slags FPS vil jeg få på Ultra High, og high? (Hvis noen tør å tippe:P)

9663555[/snapback]

Tror du sliter litt med ultra high, i og med at folk med GTX kort sliter :p Men i og med at jeg ikke har prøvd spillet selv, tipper jeg ingenting ang fps.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvem sier at GTX sliter med Crysis? I MP betaen, ja. Men singelplayer delen som ble spilt på The Experience var det god flyt i. SP delen er mer optimalisert enn MP, noe MP også vil bli etterhvert.

:)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hvem sier at GTX sliter med Crysis? I MP betaen, ja. Men singelplayer delen som ble spilt på The Experience var det god flyt i. SP delen er mer optimalisert enn MP, noe MP også vil bli etterhvert.

:)

9664130[/snapback]

Greit, bare jeg som har lest litt fort :p

Lenke til kommentar
La akkuratt inn XP etter å ha hatt Vista en stund. Forskjelden er ENORM!

Nå kan jeg kjøre med alt på HIGH (Very high er dissabled?) og 4xAA med akseptabel/god fps (har ikke noe tall) Gleder med til SP demoen :p

9665457[/snapback]

jeg trodde også jeg hadde akseptabel/god fps :p

MEN

så starta jeg fraps, og det var 26-35 når man var midt i fielden, og det er ikke så kjekt i fps.Den lave fps'en er pga det er en Beta versjon med Debug mode(sluker fps) så det blir vel bra til release :)

specs i signatur

Lenke til kommentar
ULTRA HIGH? fins dette? på betaen kan jeg bare se very high hvertfall som er slått av. Viss spillet kjører bedre på XP enn Vista i fullversjonen, da dropper jeg DX 10 effektene, for på betaen så hopper fps alt fra 28 til 90 med fraps.

9665570[/snapback]

Huff altså...

Noen som fortsatt ikke skjønner at det bare er en beta.... :(

DX10 installerer man fordi det visstnok skal gi en god del bedre ytelse + ekstra effekter naturligvis. Hele spillet kommer også til å kjøre mye bedre på fullversjonen en Betaen.

Lenke til kommentar
Huff altså...

Noen som fortsatt ikke skjønner at det bare er en beta....  :(

DX10 installerer man fordi det visstnok skal gi en god del bedre ytelse + ekstra effekter naturligvis. Hele spillet kommer også til å kjøre mye bedre på fullversjonen en Betaen.

9665679[/snapback]

Ja jeg veit det er en beta, lol? selvfølgelig veit jeg fullversjonen blir bedre, men det jeg ville frem til er at vill XP flyte bedre enn Vista. Ikke snakke om at fullversjonen blir som betaen =/

Lenke til kommentar
Ja jeg veit det er en beta, lol? selvfølgelig veit jeg fullversjonen blir bedre, men det jeg ville frem til er at vill XP flyte bedre enn Vista. Ikke snakke om at fullversjonen blir som betaen =/

9665729[/snapback]

Ikke missforstå. Det jeg ville frem til var at Vista antageligvis (i følge crytek) vil kjøre spillet en god del bedre enn XP.

Nettop på grunn av DX10.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"- Club3D 8800GTX 768MB

- Intel Q6600 (@ 3,93GHz ), - 2GB DDR3 1375MHz ram,

- Asus P5K3 Deluxe Wifi - 820GB, X-FI extreme music

14 156 i 3Dmark 06 (vista)

Har du vannkjøling andrull? "

Nei, bruker en vanlig zalman CNPS9500LED. :)

3,93GHz er nok dessverre ikke stabil klokk. :(

Da må jeg nok ned på en ca 3,7GHz for å "temme" temperaturene. ;)

har dog svært god kabinettkjøling, så det hjelper jo en del.

+ at jeg har lappet basen.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Av en eller annen merklig grunn har jeg vanskelig å forstå at spill vil både se bedre ut og kjøre bedre samtidig når man kjører dx10..det går liksom ikke helt opp..håper det faktisk er sant :)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...