Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel jeg har jo sett sammenligningsvidoen, og jeg synes forskjellen er merkbar, så merkbar at jeg ikke angrer på at jeg ventet på dx10 :)

9648141[/snapback]

 

o,O Sammenligningsvideo... Det visste jeg ikke hadde kommet. Me want. :dribble:

Har du noen link til denne videoen.

 

Vil jo helst at det skal være en god del forskjell, men vil ikke håpe på så altfor mye, for da ender det bare med skuffelse. :p

Så lengde det er like stor forskjell som i World in Conflict, eller mer så skal ikke jeg klage.

Lenke til kommentar
Reagerte på noe trådstarter skreiv i første post, jeg er 43 sider for seint ute, men likevel - du kan ikke overclocke GTS til GTX. Du kan kjøre samme klokkehastighet, ja, men det er ikke bare det som er forskjellen mellom de to kortene.

9651092[/snapback]

 

Hvis du har et overclocka GTS greier du uannsett å kjøre hvilket som helst spill bedre, og antakligvis på lik nivå som GTX kjører spill/samme FPS, det klarer ihvertfall jeg, samtidig som jeg gikk opp 2000 poeng i 3dmark 06. Hva spiller det om det er GTS eller GTX så lenge spillene kjøres like bra?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Reagerer ikke "så mye", bare reagerte. Er vel ikke vits å komme med feilinformasjon?

 

Og nei, du vil aldri få lik ytelse som et GTX-kort med et overklokket GTS, og garantert ikke bedre. Da snakker jeg om totalytelse, ikke et enkelt tilfelle her og der. GTX har mer minne og et høyere antall stream processors. Tester du et overklokket GTS-kort mot et standardklokket GTX-kort, i høy oppløsning i nyere spill som er shader-intensive (f.eks Crysis), så vil GTS-kortet garantert komme dårligere ut.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Reagerer ikke "så mye", bare reagerte. Er vel ikke vits å komme med feilinformasjon?

 

Og nei, du vil aldri få lik ytelse som et GTX-kort med et overklokket GTS, og garantert ikke bedre.

9651850[/snapback]

 

Jaha, der er jeg helt uenig faktisk. Du kan få et overclocka GTS til å kjøre spill bedre enn det et vanlig uclocket GTX gjør, men kanskje ikke 100 % likt, men er det abselutt viktig hvis man kjører spillet bedre? Skal foresten endre forsiden nå..

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det viktig å kjøre spillet så bra som mulig, og sånn som du skriver nå vil jo enkelte tro at de kan bare kjøpe et "GTX"-kort til prisen av GTS.

9651883[/snapback]

 

Men greia er jo den ut du igjen kan overclocka GTX'en og få den mye bedre igjen, kanskje få den på ultra nivå? Et overclocka GTS kjører spill uannsett oppløsning bedre enn et vanlig GTS ihvertfall, og sålenge man ikke spiller på ekstreme oppløsninger, er det ihvertfall ikke sikkert man merker forkskjell. Men skjønner poenget ditt ;)

Lenke til kommentar
Reagerer ikke "så mye", bare reagerte. Er vel ikke vits å komme med feilinformasjon?

 

Og nei, du vil aldri få lik ytelse som et GTX-kort med et overklokket GTS, og garantert ikke bedre.

9651850[/snapback]

 

Jaha, der er jeg helt uenig faktisk. Du kan få et overclocka GTS til å kjøre spill bedre enn det et vanlig uclocket GTX gjør, men kanskje ikke 100 % likt, men er det abselutt viktig hvis man kjører spillet bedre? Skal foresten endre forsiden nå..

9651868[/snapback]

 

Ikke bare er du uenig med du tar også feil..hør litt på hva folk som har peiling sier.

Ikke si noe tullete som det du sier..gts klarer ikke å slå et gtx.

Det BTK sier er rett..

Lenke til kommentar
Ikke bare er du uenig med du tar også feil..hør litt på hva folk som har peiling sier.

Ikke si noe tullete som det du sier..gts klarer ikke å slå et gtx.

Det BTK sier er rett..

9651956[/snapback]

 

Jeg tar ikke helt feil, overclocka GTS kan slå et GTX i noen tester, men i helhet er et GTX bedre ja.

Lenke til kommentar

jada, rundt 20fps+ på release, men ikke i beta dessverre :(

 

Siden vi ikke har Ultra High, men HIGH i betaen er choppy til noen, men det er bare pga. Beta, var slik i bioshock beta også, men den ble bra til slutt :D

 

EDIT: Dette er bare hva jeg tror, ikke offisielt btw.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...