Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Tenker av Crysis, spiller de noe annet enn bare mp betaen? Er det SP demoen som kommer i framtida, eller det noe annet de har laget for lanet?

9646690[/snapback]

 

Det var singleplayer beta første dagen, når de crysis folkene kom fredags kveld, ble det installert den rykende ferske singleplayer demoen. (den var så fersk at plata den kom med var nesten varm fremdeles :dribble: . 6 timer gammel var den for å være helt presis. Har skrevet det før og .. hehe :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk noen prøvd demoen i dx10? Crysis skal jo liksom være det første spillet som faktisk tar det i bruk, så det hadde vært interessant å vite ytelse/grafikkforskjeller i dx10 og 9.

9646962[/snapback]

Du har da mange spill før crysis som har hatt DX10 effekter.

Crysis har heller ikke blitt kodet i DX10 fra starten av, og de har som alle andre bare lagt på DX10 effekter. (men i tillegg har de nok også kodet en del i DX10)

Allikevell ikke noe spill med "full DX10" støtte.

Lenke til kommentar

De har selv sagt at det ikke er store forskjellen på DX9 og DX10 rent grafisk. Med unntak på multiplayeren der DX10 spillere har flere fordeler.

 

When I asked Yerli what differences gamers with DX10 hardware would see compared to and those with DX9 hardware, he reiterated that the two experiences wouldn’t be much different, but that there would be a “clear visual difference” in the multiplayer game.
Lenke til kommentar
De har selv sagt at det ikke er store forskjellen på DX9 og DX10 rent grafisk. Med unntak på multiplayeren der DX10 spillere har flere fordeler.

 

When I asked Yerli what differences gamers with DX10 hardware would see compared to and those with DX9 hardware, he reiterated that the two experiences wouldn’t be much different, but that there would be a “clear visual difference” in the multiplayer game.

9648122[/snapback]

 

Vel jeg har jo sett sammenligningsvidoen, og jeg synes forskjellen er merkbar, så merkbar at jeg ikke angrer på at jeg ventet på dx10 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...