Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Vel tviler du på DX10, så dra på The Experince i morra, og se crysis demostreres i DX10 ;) De som drar dit, spør åssen hardware PC-en dems har, og skjekk om det lagger ;)

9638084[/snapback]

 

 

Core2Duo, 2GB RAM, 8800GTS, -> hakket så mye at det ble uspillbart!

 

Fatter ikke hvorfor de ikke har den beste hardwaren når de først skal vise frem spillet.. .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan sikkrt prøve å finne ut imorgen ;) standen er stengt for i dag. spilte på ultra high 1280*1024. små bøgs i noen cutscenes :) litt fps dropp når mye skjer. de som holder standen sa at det ikke var de beste pcene. men de gjør jobben sin! det er gøy! =D

kan slenge med noen flere bilder og vidoer når jeg kommer hjem :)

 

imag0392yz5.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

imag0389ez1.jpg

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
Vel tviler du på DX10, så dra på The Experince i morra, og se crysis demostreres i DX10 ;) De som drar dit, spør åssen hardware PC-en dems har, og skjekk om det lagger ;)

9638084[/snapback]

 

 

Core2Duo, 2GB RAM, 8800GTS, -> hakket så mye at det ble uspillbart!

 

Fatter ikke hvorfor de ikke har den beste hardwaren når de først skal vise frem spillet.. .

9638848[/snapback]

:!:

 

Glem all hype, spekulasjoner, presseomtaler etc om Directx 10. Her er ren og skjær fakta av hva jeg har kommet frem til av hva som hittil er utgitt (correct me if I'm wrong):

 

Ingen betydelige visuelle forbedringer

Alle spill som foreløpig er blitt utgitt med støtte for DX10 har ikke vist noen betydelige visuelle forbedringer. Bioshock er intet unntak. Kanskje World in Conflict - der solstrålene som lyser gjennom skyene er en liten forbedring. Selv ikke spill som i etterkant er patchet opp til DX10 har vist noen forbedringer.

 

Ingen økning i ytelse

De største lovordene fra Micro$oft har vært at ytelsen med DX10 ville være 2-4 ganger raskere. Sannheten med dagens DX10 spill har vist seg å være det stikk motsatte. Solstrålene i World in Conflict man får når spillet kjøres i DX10 på Vista gir en reduksjon på hele 25% FPS i forhold til DX9 på WinXP. For Bioshock er det blitt målt en reduksjon på 8% ved overgang fra DX9 på WinXP til DX10 på Vista. I tillegg viser det seg at alle spill er betraktelig tregere i DX9 modus på Vista, enn hva de er i XP.

Kilder

World in Conflict Hardware Performance Guide

BioShock Hardware Performance Guide

Noe som også var ganske tydelig var i Company of heroes der du fikk langt bedre lyssetting, og en god del mer gress. :)

 

I tillegg viser det seg at alle spill er betraktelig tregere i DX9 modus på Vista, enn hva de er i XP.

Så en test her i en av trådene som bekreftet det motsatte. (det var svært liten ytelseforskjell på XP og Vista i nyere tid)

Skal se om jeg ikke finner linken. :)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Det var jo... et klart bilde :wee:

 

 

Ahh har lyst til å poste bildene mine der jeg har samlet sammen små fugler og drept dem i en liten klynge, de var så søt!

9638940[/snapback]

bad cam :p gøy å løfte opp pippippene :wee: høner også :p drepte en skillpadde også! :O :p

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
er på the experience nå :) sitti å spilt masse crysis singleplayer beta :) på ultra high :D drit gøy! :D:D:D

9638874[/snapback]

Heldig gris, er evig takknemlig hvis du finner ut hvilken HW akkurat den PC-en har nå.

9638903[/snapback]

 

 

hvist du leser posten som er 2 poster over din så ser du at jeg nettop skrev hardwaren de hadde på maskinene.

Lenke til kommentar

Hvorfor fortsetter alle å spørre om dette?, det er jo ingen som vet det. Dette er en beta test.

 

Min pc klarer såvidt high på beta3 (se profil), så det vi vet så langt er at ytterst få PC-er kommer til å klare Crysis på 1600*1200 på ultra med aa-af på (0m noen gjør det i det hele tatt)

 

Videre kommer alt an på hvilken innstillinger du bruker, du kan feks ha på high men sette ned aa - af slik at det ruller bedre.

 

Ergo umulig å få svar på hvor bra Crysis ruller på din pc, det vi har fått svar på så langt er at spillet ruller svært dårlig på ultra hight settings på high end PC-er under beta testing

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...