Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg oppdatert 1 post på 8800 gts\gtx\ultra tråden (nederst på første post på første side)

Har ikke hatt så veldig mye lagging, men har på fps måler og ligger noen ganger under 20fps. Det er på en setting langt under ultra 1600*1200. Står mer om dere følger linken over.

edit

*Bildene tatt bort midlertitig til jeg er sikker på at dette er greit fra Crysis side.*

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte med det jeg og. Huff, noen ganger detter fpsen helt ned til 20 :/

Nå har ikke jeg den "ultimate gamer pc-en" så selvfølgelig mulig å dra dette bedre. Men synes spillet krevet ATLFOR mye. Synes ikke grafikken sto i forhold til ytelsen det krevet. Men dette er jo bare en beta så...

Endret av loozet
Lenke til kommentar
Endte med det jeg og. Huff, noen ganger detter fpsen helt ned til 20 :/

Nå har ikke jeg den "ultimate gamer pc-en" så selvfølgelig mulig å dra dette bedre. Men synes spillet krevet ATLFOR mye. Synes ikke grafikken sto i forhold til ytelsen det krevet. Men dette er jo bare en beta så...

9623620[/snapback]

Det eneste som er krevende er textures og shadows, så still på dem til du finner du noe liker. Medium på shadows er et must, da low skrur av shadows.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Kjørte alt på high med 1680x1050 oppløsning uten AA, fikk ca 30-50fps som er akkurat på grensa til spillbart. Slår jeg på AA så er det uspillbart. Legger vi til DX10 og very high instillinger så ja..... Det er trist, men det er kanskje håp med nye drivere og optimalisering som fikser det :yes:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Prøv å åpne  "system.cfg" (ligger der du innstallerte betaen) og skriv inn "r_displayinfo 1" (muligens: "r_displayinfo = 1")

9623668[/snapback]

hvordan åpner du en .cfg fil? funker ikke å trykke på den hvertfall. :(

9624518[/snapback]

du høyreklikker på den, -> åpne i -> notepad/notisblokk :)

Lenke til kommentar
Blæ :(  Jaja får håpe på noe annet i demoen!

9625553[/snapback]

Den ferdige utgaven støtter begge deler mener jeg.

Vertfall Quad Core.

9625628[/snapback]

Ja, det er vel å se på det som en selvfølge at det også kommer SLI støtte.

(de aller fleste nyere spill får jo dette, så det burde nok ikke være noe problem)

Quad-core skal også støttes ja.

Lenke til kommentar
Tror du dette kan ha noe med den lave fps'en andrull, at beta'en ikke støtter quadcore CPU? Du har jo quadcore, så PC-en din vil vel yte bedre når fullversjonen kommer ut, eller? :hmm:

9626811[/snapback]

Tja, det har nok litt å si ja, men jeg tror ikke det er dette som virkelig trekker ned ytelsen, da jeg har på følelsen av at det er skjermkortet som sliter mest. (klokket opp skjermkortet, og FPSen økte med 40-50%!)

Lenke til kommentar

Funker helt fint for meg å lese FPS i fraps i betaen, trykker bare F12 når spillet starter. Men kan nåh ikke si at FPSen min er så mye å skryte av akkurat da :p (Men kan vel ikke forvente så mye av en beta.. :innocent: )

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...