Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja siktet jo litt til posten over meg. Og skjermen min klarer faktisk ikke å kjøre noen oppløsning over 1280x1024.

9596203[/snapback]

ikke min heller! :( jeg har en 1 år gammel skjerm (ikke widescreen), 8ms treig.

må skaffe ny ASAP! :dribble:

9596236[/snapback]

 

Alle 19" LCD skjermer (4:3) kjører 1280x1024 oppløsning...

Endret av Kryptonite
Lenke til kommentar
kommer ann på hvor du kjøper den om du bygger den selv elelr kjøper en HP på elkjøp eller kjøper en DELL ...

 

Bygger du selv for det fint til kjøper du ferdig får du store problemer emd grafikk og sikkert andre ting og :thumbdown:

9596743[/snapback]

 

Sånn som prisene er nå, er det faktisk bare skjermkortet som ikke klarer det butikkene lover av grafikk. CPU, minne o.l. holder mål. Men E6300 og GF7300LE gir ikke noe særlig spennende grafikk. :p

Lenke til kommentar
kommer ann på hvor du kjøper den om du bygger den selv elelr kjøper en HP på elkjøp eller kjøper en DELL ...

 

Bygger du selv for det fint til kjøper du ferdig får du store problemer emd grafikk og sikkert andre ting og :thumbdown:

9596743[/snapback]

 

Kjøpte den på elprice! det var uten skjerm

Men viss jeg skal ha alt på høyest hvor mye må jeg ut med? sliter litt siden jeg ikke får jobb "har søkt på over 30 jobber på halvt år" noen plass og heller ikke støtte fra kommunen eller noe slikt

Har bare 4000kr nå men dem skal gå til dem andre konsollspillene :tease: , bare sjekk signaturen

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

ansatte på sånne butikker som elkjøp, expert, lefdal, elprice etc. har aldri peil, men prater ivei fordet !!

Hør om du for hevet kjøpet da og bare for å være nysgjerrig hva er spec. ?

 

Edit: se der ja:

Min maskinvare:

Xbox 360 med Samsung 26" HDTV

Playstation 3 går inn med HDTV'en

Nintendo Wii

Pc :

Amd Athlon 64 3800

2048ram

Nvidia Geforce 7650GS 258mb

Logitech MX 518 gamingmus

LG Flatron 19" LCD

 

Innebygd skjermkort(?) med singelcore :nei:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Funka noe lignende for meg. Hadde en PC fra siemens leieavtale via jobben til fattern, og den bråka noe jævlig (noe løse skruer). Så hver gang den bråka dreiv jeg og gynga den frem og tilbake, det hjalp helt til CPU-vifta falt oppå grafikkortet (faktisk...) og jeg sendte inn og fikk ny uten å betale en skit ekstra. Gikk fra OK til PC til bra på den tia (1,5 år siden).

 

Men sånn seriøst, gå til butikken og vær høflig og alt det der,i kke forlang. En senere gang kan du prøve det på forskjellige selgere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...