Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken forside? Står system requirementsa der?

 

Edit: Det er ikke "incrysis" siden?

9575005[/snapback]

 

Forsiden i denne tråden. Men husk, det der er ikke bekreftet info, men det er hva de går utifra ettersom infoen dem har fått.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Hvilken forside? Står system requirementsa der?

 

Edit: Det er ikke "incrysis" siden?

9575005[/snapback]

 

Forsiden i denne tråden. Men husk, det der er ikke bekreftet info, men det er hva de går utifra ettersom infoen dem har fått.

9575182[/snapback]

Oi, utifra de requirementsa kan jeg jo kjøre det ganske greit da... :p Håper det blir slik.

Lenke til kommentar

Jeg har en maskin på Radeon 9700nonpro , AMD 3000 754 og 2gb ram. Litt overklokket , er faktisk veldig høyt med 3dmark orben for kort med 9700kort, i alle fall da jeg la inn resultatet for en 4år tilbake (og selv da var hardwaren gammel. Skjermkortet kom ut 20august 2002. ALtså over 5år) . 430på core og 350på ram , 2700mhz på CPU og rundt 250mhz på ram.. Har aldri hatt noen problemer med noen spill enda ,men så blir det heller ikke spilt på "ULTRA HIGH DELUXE SUPERDUPER" grafikk ,men noe man fint kan leve med.. Man kan fint spille med en 5år gammel datamaskin skal dere se ;)

 

Laptopen har CD 2500 , 2gb ram og 7800.. Denne fungerer også fint. Er jo bare å regne hvor mange regneoperasjoner skjemkortet må foreta seg hvis det skal rendere et bilde med en viss oppløsning. 640x480 er jo ca 300.000pixler. Mens 1600x1200 er ca 2.000.000 pixler. Altså mange ganger regneoperasjonene.. Så hvis man firer litt på oppløsningen (ikke nødvendig helt ned til 640x480) så trenger man ikke et helt toppmoderne skjermkort. Det er i alle fall hvor mange pixler som vises på skjermen , og man skulle nå tro at det er dette som bestemmer ytelsen (propesjonalt sammen med oppløsningen). Med mindre det ikke er noe annet som legger begrensningen.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
8900GTX? 8950GX2?

 

Hvor har du disse kortene fra?

9575560[/snapback]

 

Kort som ikke har kommet ut enda, men kommer(?). Infoen er fra Crysis-online.com

9575592[/snapback]

Om jeg ikke tok feil så var det heller falske rykter, som påstod at vi skulle få se 8900 kort osv.. (det vi tilslutt endte opp med var 8800Ultra istedenfor)

Lenke til kommentar

Ja.

 

Men det med at vi fikk 8900 kort i sommer var nok dessverre noen falske rykter.

Husker det var en sånn kinesisk (eller hvordan språk det var) liste med spesifikasjoner på mange nye 8-serie kort... da inkludert 8950GX2, som raste over nettet. 8800Ultra nevnte den ingenting om, så det så derfor ut som om den ikke var så altfor mye sannhet i den.

 

Jaja, gleder meg naturligvis til de kommende tidene. Et nytt toppkort ville vært greit. :)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...