Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så irriterende... Kjøpte 8800GTS for 2500, og nå kom netshop med tilbud på GTX for 4000. =\

Kan jo fint erstatte GTS litt tidligere i stedet :)

9561323[/snapback]

:dontgetit:

8800GTX har nå i lengre tider kostet 3700-3800.

Selv kjøpte jeg mitt 8800GTX for 3995kr for et halvt år siden.

(dette "tilbudet" varte i et par måneder, og det har som regel med unntak av noen få uker om gangen, der det faktisk har kostet over 4100kr.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
GTS 640MB i SLI da? :)

9566269[/snapback]

 

Da ville jeg heller kjøpt et GTX og klokket opp kjernehastigheten.

9566277[/snapback]

Nå er vel en 8800GTS 640MB SLI et godt stykke forran 8800GTX med tanke på ren ytelse. Så har du PSUen og pengene, så gir jo dette deg full grafikk (med 4xAA) og vel så det. :dribble:

 

Hva som angår 2x 8800GTS 320MB i SLI, så ville jeg nok aboslutt styrt unna dette.

Lenke til kommentar
ooo najs! :D hvor god PSU må man ha for GTS i SLI? 620W?

9566989[/snapback]

Kommer naturligvis an på kvaliteten på strømforsyningen.

En corsair 620W vil nok holde under tvil. Med andre ord er det godt mulig at det går, men jeg anbefaler å gå for sterke saker om man først skal oppgradere PSUen. En Thermaltake Toughpower 750W burde være mer enn tilstrekkelig nok, og koster ikke veldig mye mer enn Corsair 620W.

:)

Lenke til kommentar

Ahhh....gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Jeg er egentlig ikke en type som spiller mye, snarere tvert imot, men akkurat dette spillet har jeg faktisk forhåndsbestilt. :w00t:

 

Regner med at jeg skal klare å dra spillet rimelig greit, om ikke på "ultra high" og høyeste oppløsning så ihvertfall på "high" eller noe deromkring. Tenkte jeg skulle klokke opp litt før spillet kommer på markedet også.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Ahhh....gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Jeg er egentlig ikke en type som spiller mye, snarere tvert imot, men akkurat dette spillet har jeg faktisk forhåndsbestilt. :w00t:

 

Regner med at jeg skal klare å dra spillet rimelig greit, om ikke på "ultra high" og høyeste oppløsning så ihvertfall på "high" eller noe deromkring. Tenkte jeg skulle klokke opp litt før spillet kommer på markedet også.

9567152[/snapback]

 

Er ikke en fyr som spiller mye? også har du den monster PC-en? :p

Lenke til kommentar
ooo najs! :D hvor god PSU må man ha for GTS i SLI? 620W?

9566989[/snapback]

Kommer naturligvis an på kvaliteten på strømforsyningen.

En corsair 620W vil nok holde under tvil. Med andre ord er det godt mulig at det går, men jeg anbefaler å gå for sterke saker om man først skal oppgradere PSUen. En Thermaltake Toughpower 750W burde være mer enn tilstrekkelig nok, og koster ikke veldig mye mer enn Corsair 620W.

:)

9567061[/snapback]

ok siden du sier det så! skal skaffe den Toughpower'en :D

Lenke til kommentar
Ahhh....gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Jeg er egentlig ikke en type som spiller mye, snarere tvert imot, men akkurat dette spillet har jeg faktisk forhåndsbestilt. :w00t:

 

Regner med at jeg skal klare å dra spillet rimelig greit, om ikke på "ultra high" og høyeste oppløsning så ihvertfall på "high" eller noe deromkring. Tenkte jeg skulle klokke opp litt før spillet kommer på markedet også.

9567152[/snapback]

 

Er ikke en fyr som spiller mye? også har du den monster PC-en? :p

9567335[/snapback]

Kjøpt spesielt mtp Crysis. Kommer antakeligvis ikke til å spille mer enn et par timer på den før Crysis kommer. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ahhh....gleder meg så sinnsykt til dette spillet. Jeg er egentlig ikke en type som spiller mye, snarere tvert imot, men akkurat dette spillet har jeg faktisk forhåndsbestilt. :w00t:

 

Regner med at jeg skal klare å dra spillet rimelig greit, om ikke på "ultra high" og høyeste oppløsning så ihvertfall på "high" eller noe deromkring. Tenkte jeg skulle klokke opp litt før spillet kommer på markedet også.

9567152[/snapback]

 

Er ikke en fyr som spiller mye? også har du den monster PC-en? :p

9567335[/snapback]

Kjøpt spesielt mtp Crysis. Kommer antakeligvis ikke til å spille mer enn et par timer på den før Crysis kommer. :dontgetit:

9567906[/snapback]

Wow du har penger nok ihvertfall hvis du kjøper en dyr pc for kun et spill :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...