Andrull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sitter du med hodet inni kabienttet å jobber eller? Men uansett så skal 800RPM å regne som svært stillegående, og det må i såfall være spesielt "mottakelige" for støy so mreagerer negativt på det... Ps: For andres sammenligning, så går orginalvifta på 4-5 ganger så høy RPM.. Lenke til kommentar
TheJackal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kan ikke skjønne at de som kjøpte de zalmankjølerene bråker... Er jo såvidt hørbart når du stiller den på laveste nivå. De som bare koblet den rett i hovedkortet vil naturligvis merke at den støye mye. 9557935[/snapback] Et annet bedre alternativ til Zalman'en? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Andre alternativer: https://prisguiden.no/product.php?productId=76529 https://prisguiden.no/product.php?productId=29281 (på disse to kan du velge hvilken vifte du vil bruke) - https://prisguiden.no/product.php?productId=54571 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Vifter kan dere diskutere et annet sted, her diskuterer vi Crysis Og for så vidt jeg vet, får ikke den vifta PC-en din til å kjøre crysis no særlig bedre Endret 23. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
TheJackal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hmm.. jeg tror allikevel CNPS9700LED er noe å satse på.. har hørt gode rykter om den Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Denne tråden kan snart stenges. Det kan omtrent ikke komme mer OT en dette Lenke til kommentar
TheJackal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?" vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sitter du med hodet inni kabienttet å jobber eller? Men uansett så skal 800RPM å regne som svært stillegående, og det må i såfall være spesielt "mottakelige" for støy so mreagerer negativt på det... Ps: For andres sammenligning, så går orginalvifta på 4-5 ganger så høy RPM.. 9557997[/snapback] Mulig det var noe feil med min kjøler, ikke vet jeg. Men ved 800RPM så bråkte den mer enn starnard viften gjør. Jeg gikk over til Ninja+, ble 10-15grader kaldere på CPU. Tror at resten av systemet også hadde godt av den (det var i alle fall tilfellet på den gamle maskinen min.) Hvilke kjøler du går for, for være opp til deg. Men tenkte jeg skulle si i fra @Andreas045 Joda, kan hjelpe. Bedre kjøling = muligheten for bedre overklokk = bedre ytelse x) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?" vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic 9558349[/snapback] Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?" vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic 9558349[/snapback] Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre 9558462[/snapback] I og for seg så har den jo det. Men ikke sånne "Hvorfor hvem er best?". Lenke til kommentar
TheJackal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?" vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic 9558349[/snapback] Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre 9558462[/snapback] vi holdt jo egentlig på med en chat som endte opp i vifte-preik... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre 9558462[/snapback] Håper virkelig at det var første og siste gang! Men greit, ferdig med vifte snakk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Har ikke noe imot vifter, jeg vil bare ikke at tråden skal stenges Førstesiden har blitt oppdatert foresten Lenke til kommentar
TheJackal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ny info! Ser ut som dette er basen som man skal ødelegge for å vinne i Multiplayer-mode. BILDE Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ny info! Ser ut som dette er basen som man skal ødelegge for å vinne i Multiplayer-mode. BILDE 9558781[/snapback] Damn, så fett. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har en Q6600, 8800GTS, 2gb ram. Men jeg har 4x 512MB brikker, å 2 av de har 4-4-4-18, mens de 2 andre har 5-5-5-18 i latency (alle 4 er BallistiX 6400). Å ifølge CPU-Z så er latencyen min 4-5-5-15 nå. Så det jeg lurer på er om det har mye å si ? blir det mye bedre vist alle har samme latency? Vil helst ha best mulig FPS i Crysis. Lenke til kommentar
skalljen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 eg kan ikkje seie at eg er spessielt god på data men kunne tenkt meg å kjøpe Crysis, bruker widescreen, har det noe med saken å gjøre iførehald til grafikken >.<? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har en Q6600, 8800GTS, 2gb ram.Men jeg har 4x 512MB brikker, å 2 av de har 4-4-4-18, mens de 2 andre har 5-5-5-18 i latency (alle 4 er BallistiX 6400). Å ifølge CPU-Z så er latencyen min 4-5-5-15 nå. Så det jeg lurer på er om det har mye å si ? blir det mye bedre vist alle har samme latency? Vil helst ha best mulig FPS i Crysis. 9559638[/snapback] latencyen vil stille seg automatisk etter de tregeste brikkene dine. Noen særlig ytelseforskjell vil du nok ikke merke. Spesielt ikke i Crysis, som kommer til å bli ekstremt kvrevende for skjermkortet. eg kan ikkje seie at eg er spessielt god på data men kunne tenkt meg å kjøpe Crysis, bruker widescreen, har det noe med saken å gjøre iførehald til grafikken >.<? Crysis kommer nok med 99% sikkerhet å støtte widescreen ja, og jeg ville nok tro det er i widescreen det spillet skal nytes. ) Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mitt oppsett står i signaturen. Håper det holder til god FPS i 1280 x 1024 oppløsning... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vil satse på at du kan spille det veldig bra ja, alt på high, kanskje litt AA og likevel ha grei, om ikke god fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg