Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter du med hodet inni kabienttet å jobber eller? :p

Men uansett så skal 800RPM å regne som svært stillegående, og det må i såfall være spesielt "mottakelige" for støy so mreagerer negativt på det...

 

Ps: For andres sammenligning, så går orginalvifta på 4-5 ganger så høy RPM..

9557997[/snapback]

 

Mulig det var noe feil med min kjøler, ikke vet jeg. Men ved 800RPM så bråkte den mer enn starnard viften gjør. Jeg gikk over til Ninja+, ble 10-15grader kaldere på CPU. Tror at resten av systemet også hadde godt av den (det var i alle fall tilfellet på den gamle maskinen min.)

 

Hvilke kjøler du går for, for være opp til deg. Men tenkte jeg skulle si i fra ;)

 

@Andreas045

Joda, kan hjelpe. Bedre kjøling = muligheten for bedre overklokk = bedre ytelse x)

Lenke til kommentar
ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?"

vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic

9558349[/snapback]

 

Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre :p

Lenke til kommentar
ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?"

vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic

9558349[/snapback]

 

Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre :p

9558462[/snapback]

I og for seg så har den jo det. Men ikke sånne "Hvorfor hvem er best?".

Lenke til kommentar
ehh.. overskriften er jo "Klarer du Crysis på ULTRA HIGH?"

vi diskuterer jo bare hardwaren som skal til for å kjøre den på ultra-hgh... altså ontopic

9558349[/snapback]

 

Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre :p

9558462[/snapback]

vi holdt jo egentlig på med en chat som endte opp i vifte-preik...

Lenke til kommentar
Det dere diskuterer er en vifte som ikke har en dritt med om du klarer Crysis å gjøre. greit med "klarer jeg crysis med dette systemet" eller "hvem cpu burde jeg kjøpe for å greie Crysis på ultra high", men den vifta har ikke en dritt med saken å gjøre :p

9558462[/snapback]

 

Håper virkelig at det var første og siste gang!

 

Men greit, ferdig med vifte snakk :)

Lenke til kommentar
Jeg har en Q6600, 8800GTS, 2gb ram.

Men jeg har 4x 512MB brikker, å 2 av de har 4-4-4-18, mens de 2 andre har 5-5-5-18 i latency (alle 4 er BallistiX 6400). Å ifølge CPU-Z så er latencyen min 4-5-5-15 nå. Så det jeg lurer på er om det har mye å si ? blir det mye bedre vist alle har samme latency? Vil helst ha best mulig FPS i Crysis.  :wee:

9559638[/snapback]

latencyen vil stille seg automatisk etter de tregeste brikkene dine.

Noen særlig ytelseforskjell vil du nok ikke merke. Spesielt ikke i Crysis, som kommer til å bli ekstremt kvrevende for skjermkortet. :)

 

eg kan ikkje seie at eg er spessielt god på data men kunne tenkt meg å kjøpe Crysis, bruker widescreen, har det noe med saken å gjøre iførehald til grafikken >.<?

Crysis kommer nok med 99% sikkerhet å støtte widescreen ja, og jeg ville nok tro det er i widescreen det spillet skal nytes. :))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...