Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som jeg kom med i Beta'en til crysis... :cry: (ser ut som om den er stengt nå på Incrysis)

 

Maskinen burde da klare Crysis på ULTRA HIGH ja. (inkl DX10)

Foreløpig satser jeg på 1280x1024, 4xAA, 16xAF.

Hva jeg gjør når jeg får meg 24" skjermen (1920x1200) er jeg ikke sikker på, men kan jo hende det kan bli spillbart med ULTRA HIGH, 0xAA og 8xAF i den oppløsningen?

(hvis vi antar at 1280x1024, 4xAA og 16xAF går greit)

 

En oppgradering av rammen (til 3GB) er nok godt mulig jeg må strekke meg til ja. :) (ber om lavere rampriser på DDR3)

 

:dribble:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Tror nok jeg klarer Crysis på maks, har disse specsa:

 

Asus GeForce8800GTS 640mb

OCZ Gold 4GB ram

Intel core 2 quad 2,4ghz Q6600

Thermaltake toughpower 750W

Vista home premium

Asus P5N-E SLi

9548091[/snapback]

 

Har nesten samme opsett som deg :)

jeg har

XfX 8800GTS 640mb

OCZ Gold 4GB ram

Intel Xeon X3210 2,8ghz

bZerk 500W

Vista Home Premium 64 Bit

P5N-E SLI

 

Har nettop innstaler vista nå, men ser ut som om jeg må legge den inn på nytt, la den på en 20gb partisjon, så når den er ferdig innstalert så er det kun 4,5gb ledig på disken :thumbdown:

 

Også av en eller annen grunn så får jeg ikke kjørt minne på 800mhz heller, må enten kjøre 667 eller 700mhz, vet ikke hva som er best jeg?

Lenke til kommentar
Hva skal du med så mye ram? uten 64bit?

9548287[/snapback]

 

Ingen som sier at han ikke har 64-bit. Men jeg fikk 3.25GB med XP på mitt Asus P5n32-SLi premium. Så synes ikke at 4GB er så veldig bortkasta. Er jo ikke værre enn å gå over til 64-bit senere.

 

 

Jeg holder forresten selv å gå over til 64-bit vista. Men dessverre ble DVD-spilleren min ødelagt på fredag. Så jeg bruker veldig gamle og treige IDE dvd'r. Prøvde også med en USB, men da tok det 5 timer å få innstallert vista :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...