Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder ytelse mellom 32 og 64 os, så har crytek sagt litt om det:

 

- Crysis takes advantage of 64-bit processors although only by using a 64-bit operating system such as Windows XP Pro 64-bit edition or Windows Vista 64-bit edition. According to Cevat Yerli, Crysis will have a 10-15% performance increase per thread running in 64-bit. Thus a dual core processor will run 20-30% faster than a single and a quad will run 40-60% faster than a single.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper det - velger den nederste linken - får jeg en slags CD, som jeg bare... installerer?

9523641[/snapback]

 

Med OEM så må du kjøpe noe HW i tillegg. Kjøp upgrade versjonen (tror de ligger i samme prisklasse) Hvis du har operativsystem fra før av, så installere du bare det når du er i windows. Hvis ikke installerer du uten å skrive inn produktnøkkel, så installere du vista mens du er i OS ;)

Lenke til kommentar
leste på et forum en plass der det vare en kar some hadde lekket noen bilder og fps info ut,

husker ikke forum akkurat nå.

 

men han sa hadde :[email protected] 2gb ram og 88ultra fikk 50-60fps på 1280 oppløsing alt på max

 

tror det han skriv elns

9525199[/snapback]

 

sa han noe om AA og AF?

Lenke til kommentar
Tror PC-en min vil spontanantenne bare den ser Cd-coveret. Får skaffe ny PC snart.

:hmm:

8904610[/snapback]

 

Min PC ville nok begått hara-kiri bare jeg nevnte navnet på spillet i nærheten av den.

8918867[/snapback]

Åja... Jeg kan ikke lese denne tråden en gang. Må start windoeonoes i sikkermodus for lese her jeg :p

Edit: pokker så deprimert jeg blir av dette. Sitte å spille kabal mens andre spiller crysis :cry: off, jeg må vente lenge på neste maskin :(

Endret av regga
Lenke til kommentar
Huff, nå har jeg brukt enda mer penger på ny hardware!

Det ble en brukt xeon x3210 også :tease:

 

Men da har jeg følgende hardware til crysis:

Xeon x3210 som jeg tenker å kjøre på ca 3ghz

4gb ocz pc6400 ram

xfx8800 gts 640mb

Vista home premium 64 bit.

 

Da bør jeg endelig være klar for crysis :!:

9524561[/snapback]

 

Og som om ikke dette var nok, så var jeg i dag på byen, og ble overtalt til å kjøpe en Acer 22" widescreen skjerm :dontgetit:

Lenke til kommentar
For faen... Da har jeg kjøpt en PC til 24 000, som ikke kan kjøre Crysis engang.

Fitte komplett.no som lurer folk som faen... ***!

9527099[/snapback]

 

Slutt å syt! Ingen vet noen ting ennå! Og jeg sier det igjen: Jeg kan bare ikke fostå hvorfor folk driver å babler om specsa du trenger for å spille Crysis, når ingen vet de enda...

Lenke til kommentar
http://www.itavisen.no/sak/397421/Crysis_b...med_DirectX_10/

Det har til nå vært vanskelig å se de helt store fordelene med DirectX10, det kan komme til å endre seg når Crysis lanseres.

 

Fordeler i flerspillermodus

For de som har et DirectX10-kompatibelt skjermkort og Vista får nemlig ekstra mye ut av flerspiller delen til det kommende storspillet Crysis.

 

Blant annet får DirectX10-versjonen støtte for mer avansert fysikk som for eksempel å kunne skyte istykker trær, noe som kun blir mulig i enspillerdelen om man bruker DirectX9.

 

Også været blir mer dynamisk med DirectX10 og flerspiller hvor det blir mulig blir både natt og dag.

 

Demoen blir vel i DX10 håper jeg? Betaen er kun i dx9..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...