Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en ny PC fra Komplett.no, som jeg inderlig håper kan håndtere Crysis og lignende spill på fullt. :!:

Specsa:

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

XFX GeForce 8800Ultra

Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB (to av dem, dvs. 4GB) :dribble:

OSV !!

Så, er ingen ekspert på sånt, så - greier min PC Crysis o.l på fullt? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

Lenke til kommentar
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

9521073[/snapback]

LOL du må vel skjønne at det var bare kødd!? :p Om du så har 2 ultra kort, er du ikke i nærheten av det der

Lenke til kommentar

9520896[/snapback]

9521073[/snapback]

LOL du må vel skjønne at det var bare kødd!? :p Om du så har 2 ultra kort, er du ikke i nærheten av det der

9521268[/snapback]

Går fint det. I og med at to av spillene bare står i ro, tar dem ikke så mye av grafikk kortete, kun av minne. Dvs med 4-8GB minne burde det gå uten problem ;)

Lenke til kommentar

9520896[/snapback]

9521073[/snapback]

9521268[/snapback]

Går fint det. I og med at to av spillene bare står i ro, tar dem ikke så mye av grafikk kortete, kun av minne. Dvs med 4-8GB minne burde det gå uten problem ;)

9521387[/snapback]

Det er sant det. :)Andreas045: Man vet aldri, kunne jo hende han hadde ett sykt oppsett av en pc.

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

Hvis man går utifra at han har alt på det høyste, med full oppløsning, 16x AA osv, mener jeg forsatt at det er umulig å få 200 FPS. Men når jeg ser tilbake på innlegget hans, ser jeg jo faktisk at han ikke nevnte hvilke innstillinger han spilte på.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt 4GB mushkin i dag, og skal prøve vista ultimat 64-bit snart. Er jeg fornøyd med 64-bit, blir det HP evt ultimat (alt etter hvor mye inntekt jeg får framover)

Har også kjøp Ninja+ og skal begynne med overklokking (har ikke kunnet det nå pga vifta bråker formye..) Gleder meg til Crysis (og resten av spillene jeg har i sig..:D)

Lenke til kommentar
Kan dere Data-friker please fortelle meg om jeg kan spille Crysis med denne PC-en: ??  :ermm:

Blir litt urolig når dere snakker om 64-bit - min maskin har jo 4GB, men med 32-bit ... Har dog Vista.

9523434[/snapback]

Litt dumt spørsmål? Såklart kan du kjøre Crysis med den PC-en, ikke no problem i det hele tatt! Den PC-en er jo drit bra.

Lenke til kommentar
Kan dere Data-friker please fortelle meg om jeg kan spille Crysis med denne PC-en: ??  :ermm:

Blir litt urolig når dere snakker om 64-bit - min maskin har jo 4GB, men med 32-bit ... Har dog Vista.

9523434[/snapback]

Det har noe med minne utnyttelse. 32-bits vista vil kun vise 2.8-3.2GB minne, og kanskje utnytte bittelitt mer. 64-bit har vel en grense som ikke vil bli overgått på en lang stund! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...