Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en ny PC fra Komplett.no, som jeg inderlig håper kan håndtere Crysis og lignende spill på fullt. :!:

 

Specsa:

 

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

XFX GeForce 8800Ultra

Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB (to av dem, dvs. 4GB) :dribble:

 

OSV !!

 

Så, er ingen ekspert på sånt, så - greier min PC Crysis o.l på fullt? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

Lenke til kommentar
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

9521073[/snapback]

 

LOL du må vel skjønne at det var bare kødd!? :p Om du så har 2 ultra kort, er du ikke i nærheten av det der

Lenke til kommentar
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

9521073[/snapback]

 

LOL du må vel skjønne at det var bare kødd!? :p Om du så har 2 ultra kort, er du ikke i nærheten av det der

9521268[/snapback]

 

Går fint det. I og med at to av spillene bare står i ro, tar dem ikke så mye av grafikk kortete, kun av minne. Dvs med 4-8GB minne burde det gå uten problem ;)

Lenke til kommentar
Pøh barnemat-requirements. Klarer lett å kjøre tré tilfeller av Crysis på maskinen samtidig uten noe problem 80fps på det minste... 200fps når jeg kjører bare én.

9520896[/snapback]

:ohmy: Fortell meg hvordan pc du sitter på og hvordan i all verden du kan kjøre spillet x3på Ultra High settings, dette høres litt for meget ut spør du meg :hmm:

9521073[/snapback]

 

LOL du må vel skjønne at det var bare kødd!? :p Om du så har 2 ultra kort, er du ikke i nærheten av det der

9521268[/snapback]

 

Går fint det. I og med at to av spillene bare står i ro, tar dem ikke så mye av grafikk kortete, kun av minne. Dvs med 4-8GB minne burde det gå uten problem ;)

9521387[/snapback]

 

Det er sant det. :)Andreas045: Man vet aldri, kunne jo hende han hadde ett sykt oppsett av en pc.

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt 4GB mushkin i dag, og skal prøve vista ultimat 64-bit snart. Er jeg fornøyd med 64-bit, blir det HP evt ultimat (alt etter hvor mye inntekt jeg får framover)

 

Har også kjøp Ninja+ og skal begynne med overklokking (har ikke kunnet det nå pga vifta bråker formye..) Gleder meg til Crysis (og resten av spillene jeg har i sig..:D)

Lenke til kommentar
Kan dere Data-friker please fortelle meg om jeg kan spille Crysis med denne PC-en: ??  :ermm:

 

Blir litt urolig når dere snakker om 64-bit - min maskin har jo 4GB, men med 32-bit ... Har dog Vista.

9523434[/snapback]

 

Litt dumt spørsmål? Såklart kan du kjøre Crysis med den PC-en, ikke no problem i det hele tatt! Den PC-en er jo drit bra.

Lenke til kommentar
Kan dere Data-friker please fortelle meg om jeg kan spille Crysis med denne PC-en: ??  :ermm:

 

Blir litt urolig når dere snakker om 64-bit - min maskin har jo 4GB, men med 32-bit ... Har dog Vista.

9523434[/snapback]

 

Det har noe med minne utnyttelse. 32-bits vista vil kun vise 2.8-3.2GB minne, og kanskje utnytte bittelitt mer. 64-bit har vel en grense som ikke vil bli overgått på en lang stund! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...