Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper nok at jeg klarer det på Ultra High med 1680 x 1050 oppløsning.

Nettopp kjøpt ny PC og er klar for Crysis! :D

Asus P5N32-E SLi

Intel Core 2 Duo E6850

Corsair TWIN2X DDR2 4096MB (2x2048MB)

XFX Geforce 8800 GTX 768MB

9510154[/snapback]

Ser vi kjører samme oppsett bortsett fra at jeg har en annen type minne enn deg. Hvor kraftig strømforsyning bruker du?

Lenke til kommentar
En kamerat i MP betaen sier han ligger på rundt 20-25 FPS ute, med 8800 ultra + e6850. På high!

Så jeg tror nok mange vil få seg litt bakoversveis, når de ser hvor mye som kreves av maskinen for å kjøre crysis bra.

9518765[/snapback]

Du sier ingenting om oppløsning nå da

Lenke til kommentar
Tviler på at noen av dere får spillet på ultra high, crysis krever noe sinnsykt.

http://www.crysis-online.com/Information/S...20Requirements/

De fleste her som presenter sine specifikasjoner her vil nok klare å spille crysis med ganske høye innstillinger.

9520007[/snapback]

Bah, requirementene(så langt) har vært postet her utrolig mange ganger. Bla bak så finner du det ultra high kanskje kommer til å være. Kommer personlig til å klare det på recommended, men recommended er nok bare medium/high. Ultra high skjer ikke på denne laptopen. Får uansett vite det når demoen kommer.

Ut i fra det folk har spilt på betaen(som når til high) så stemmer requirementene så langt, ser ikke noen grunn til at ultra high er noe høyere enn det som er sagt før.

Lenke til kommentar

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600 or ATI X1600 - Shader Model 2.0

RAM: 1GB

HDD: 6GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9 with Windows XP / Vista

Viss dem stemmer så kan jeg ta det på ultra low, kan jeg ikke det?

Jeg har:

CPU: Amd Athlon 64 3800

RAM: 2048

Graphicscard: Nivida Geforce 7650GS 256mb/opptil 512mb

Jeg håper dem krava stemmer ellers så er pc oppskrytt :tease: , denne driten kosta 6000kr, mye dyrere en xbox 360 :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg håper dem krava stemmer ellers så er pc oppskrytt  :tease: , denne driten kosta 6000kr, mye dyrere en xbox 360 :whistle:

9520199[/snapback]

Hvor lenge siden er du betalte for den PC? I dag får du fint PC som banker Xbox 360 til prisen av 6000 kroner (uten skjerm)

Lenke til kommentar
Jeg håper dem krava stemmer ellers så er pc oppskrytt  :tease: , denne driten kosta 6000kr, mye dyrere en xbox 360 :whistle:

9520199[/snapback]

Hvor lenge siden er du betalte for den PC? I dag får du fint PC som banker Xbox 360 til prisen av 6000 kroner (uten skjerm)

9520330[/snapback]

Kjøpte denne iår for noen måneder siden :)

Har ikke sett noen spill som eier gears of war, oblivion(klarte det på medium på PC-en, dritstygt alt var bare grått, stygt gress det lagga mer der enn på xbox 360 bioshock(bioshock takla ikke PC-en jeg har).

Alle dem spilla der ser flottere ut å Xbox 360 enn på PC-en og jeg vet att dem spilla finnes til pc, og geow kommer til pc iår og ser nice ut

SÅ ikke si att du finner en pc idag til 6000kr som denger xbox 360 :thumbup:

Og gamespot la ut en comparasion på bioshock du må hå alt på high for å ta 360 versjonen såvidt

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Er jo i den situasjonen at jeg faktisk sitter med en ny PC til den prisen, og spiller spillet. Hvis du kan takke med 25-30 dps og drops helt nede i 10 kanskje så funker det. Men er litt med kresen så ofrer heller litt for at spillet skal ha høyere fps. Når det er sagt ser spillet fantastisk ut på medium settings og det beste av alt er at Mplayer biten faktisk er sykt fet og kommer nok til å konkurere bra med alle de andre "store" FPS brandsa som kommer også på MP biten.

Lenke til kommentar
Vil overraske meg stort om ikke nvidia slipper en ny driver med bedre støtte for Crysis før lansering, slik de gjorde med WiC nettopp.

9520547[/snapback]

Har alerede gjort dette fatisk. Den er beregna på betaen da tror jeg, men spiller vel sikkert fullversjonen bedre også. Slipper sikkert også en til.

# Supports GeForce 6, 7, and 8 series GPUs

# Improved compatibility and performance for NVIDIA SLI™ technology on DirectX 9, DirectX 10, and OpenGL applications.

# Improved compatibility for The Way It’s Meant To Be Played™ game titles: BioShock, Crysis, Enemy Territory: Quake Wars, Hellgate: London, and World in Conflict

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...