ToLi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har hørt mange rykter om at hvis man ikke har alt på Very High, så ryker DX10 og man ender opp med å kjøre spillet i DX9, noen som kan bekrefte? (Jeg merker jo at en del "eyecandy" blir borte når jeg setter Shaders ned til High), men om det skyldes at spillet kjører i DX9 eller bare at det er sånn det ser ut på High i DX10 er jeg litt usikker på.. For hvis jeg ikke får kjørt spillet i DX10 så er jo halve poenget med spillet borte... Tror det er sånn at postprossesing og shaders må stå på very high for at det skal være DX10 ja. Jeg kjører de to i very high bare fordi hvis jeg ikke gjør det så ser det faktisk ikke så fantastisk ut. Mister jo alle lys detaljene. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg får ikke koblet til noen servere i crysis. Faår bare disconected to server meldinger når jeg prøver. Noen som vet? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg har amd x2 3500+@2,2 ghz, 2 gig ram, 7900gt 256 mb og vista, kjører i 1280x1024 på low og har ca 20-30 fps -_- er det nogelunde hva jeg kan forvente eller er det noe lavt i forhold til hva jeg burde hatt? Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg har nesten samme problemet som ToLi.. men det er servere med punkbuster som ikke virker her Jeg kjører i 64-bit, men har også testa i 32-bit. ingen virker. Jeg har reinstallert punkbuster, oppdatert alt som er å oppdatere (alt jeg finner) osv. ingen ting virker. får abre disconnected from server hver gang jeg skal joine en med punkbuster. Aller servere uten punkbuster virker helt fint Noen forslag til hvordan dette kan fikses? Endret 16. november 2007 av mr_tambourine_man Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Denne tråden har desverre med tiden sklidd ut til å bli en samletråd for diskusjon rundt Crysis. Emnetittelen og første innlegget sier klart hva tråden skal handle om, og det burde ikke være noe problem å holde seg til emnet. Alikevel er det brukere som tydeligvis synes det er greit å diskutere alle forskjellige emner i en tråd som egentlig handler om Crysis, maskinvare og grafikk, til tross for at dette fører til en stor, uoversiktlig og lite brukervennlig tråd. Hvorfor vet jeg ikke, men slik er det nå. Det er ikke noe i veien for å diskutere alt som har med Crysis å gjøre, så lenge det gjøres riktig. For det første er det lite logisk å kapre andre sine tråder til å begynne alle andre mulige emner enn det som opprinnelig var ment. Det har jo klart skjedd i dette tilfellet, hvor vi har gått fra grafikk-diskusjon til samletråd for alle emner. Videre er det som sagt lite oversiktlig. Forumet er ikke tjent med samletråder da dette gjør forumets søkefunksjon tilnærmet ubrukelig. Det er essensielt å kunne søke i titler og finne tråder med svar på problemstillinger man måtte ha. På bakgrunn av dette stenger jeg tråden. Om noen skulle være uenig i denne avgjørelsen må dere gjerne henvende dere til meg på PM. Jeg oppfordrer videre trådstarter og andre brukere til å starte en ny tråd om Crysis, maskinvare, grafikkinnstillinger og grafikk. Om noen ønsker å diskutere gameplay, historie, musikk, omtaler eller andre emner kan dere opprette spesifikke tråder for dette. Som sagt er samletråder ikke ønsket på forumet. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg