Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Snipp.. (Hehe, stjal den, jeg.) Du kan prøve å spørre noen som kan MYE om HL spillene i Half LifeForumet.. Lykke til. Lenke til kommentar
-=PuNkGuY=- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Klarer ikke Crysis på very high gitt =( ..men så har jeg ikke Vista heller da Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Snipp.. (Hehe, stjal den, jeg.) Du kan prøve å spørre noen som kan MYE om HL spillene i Half LifeForumet.. Lykke til. Jeg har selv spilt gjennom HL1 og 2 manger ganger , trenger egentlig ikke å spørre noen. Er bare lettere irritert over at folk trekker frem HL2 hele tiden-kan ikke folk glemme dette lineære og platte spillet nå . Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Guess who just came home with a little package of pure awesomeness? 349,- @ Platekompaniet Ser dessverre ut til at jeg bare klarer det på medium på laptop'en @ 1280x800. Får satse på at det går endel bedre på stasjonær-PC-en. Endret 15. november 2007 av håvard87 Lenke til kommentar
-=PuNkGuY=- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 med alt på ultralow da eller? Laptoper skal serr. ikke være istand til å dra Crysis uten å koke over Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Lurer på om jeg skal invistere i dette, men hvor bra kan jeg kjøre det? Medium kanskje? Har spesifikasjonene som står i signaturen Lenke til kommentar
-=PuNkGuY=- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tipper medium ja, men for 2000,- så kan du jo kjøpe et 8800GT, og da kan du gå opp til high/very high Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har selv spilt gjennom HL1 og 2 manger ganger , trenger egentlig ikke å spørre noen. Er bare lettere irritert over at folk trekker frem HL2 hele tiden-kan ikke folk glemme dette lineære og platte spillet nå . Da er ikke dette tråden å vanke i, om du ikke ønsker å snakke om spillet (du vil folk skal glemme spillet) Uansett så har Crysis til gjenngjeld mange ganger bedre multiplayer, som kanskje er det viktigste. Slippe alt røkkla og tullet med steam er jo greit det også, for de som har visse problemer med det. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tipper medium ja, men for 2000,- så kan du jo kjøpe et 8800GT, og da kan du gå opp til high/very high Hehe, har bærbar data, så blir nok vesentlig dyere enn 2k for å gå opp et grafikkort, om ikke Nvidia kan få opp farten og sende det ut til bærbare dataer da Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 med alt på ultralow da eller? Laptoper skal serr. ikke være istand til å dra Crysis uten å koke over Hva mener du med det? Det gjelder vel generelt ved spilling at laptop'er blir varme? Temperaturene på laptop'en min er ikke så aller værst synes nå jeg (ved spilling av Crysis): CPU1: 51 CPU2: 49 SYS: 46 GPU: 61 Noen som vet noe om en eventuell fremtidig patch som kan øke ytelsen i Crysis? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 De aller fleste spill får det etterhvert. Bare å vente å se. Drivere har også en del å si. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da er fullversjonen i hus -349kr på platekompaniet . Da får dere unskyldet meg, jeg har en øy å dra til ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har vanlige butikker dette spillet inne? Som spaceworld eller EB-games og lignende? Eller er det overhypa og utsolgt og tørka ut i laang tid fremover? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har vanlige butikker dette spillet inne? Som spaceworld eller EB-games og lignende? Eller er det overhypa og utsolgt og tørka ut i laang tid fremover? Ja.. Vi har det, men vi kan ikke selge den før imorra.. Jobber på spaceworld.. Men jeg tok med den hjem i går jeg Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har vanlige butikker dette spillet inne? Som spaceworld eller EB-games og lignende? Eller er det overhypa og utsolgt og tørka ut i laang tid fremover? Ja.. Vi har det, men vi kan ikke selge den før imorra.. Jobber på spaceworld.. Men jeg tok med den hjem i går jeg Er det ikkje den 15 som er slippdatoen da? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er den 15 i dag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Åja, så det er ikke offisielt ute enda? :O Hva ligger prisen på vanlig versjon på spaceworld da? Tenkte å plukke det med meg hjem fra skolen imorra. Eventuelt freerecordshop eller eb-games. Kommer ann på hvor det er billigst (Oslo). Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Crimar, jeg snakka med en kompis som jobber på SpaceWorld, og han sa at prisen på Crysis der var 449,-. Er det så lurt å selge for en sånn pris da, når Platekompaniet selger samme pakka for 349? Endret 15. november 2007 av Gekonody Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jag har tenkt å kjøpe meg ny PC. Specca blir noe sånt: GIGABYTE ODIN Pro 800W 2 x ASUS GeForce 8800GT 512MB i SLI Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Kingston HyperX 2GB 800MHz (3-3-3-10) Burde vel klare dette spillet greit? Eller? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Crimar, jeg snakka med en kompis som jobber på SpaceWorld, og han sa at prisen på Crysis der var 449,-. Er det så lurt å selge for en sånn pris da, når Platekompaniet selger samme pakka for 349? Spaceworld er jo kjent for å være dyr da! Kjøper det på elkjøp jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg