t_o_r Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 for dere som har spillet og spør etterhjelp til å komme vidre osv...kan ikke dere legge bildene/spm og svarene i spoiler slik at vi som ikke har spilt det slepper å få vite ting vi ikke vil? Eller lage en ny tråd Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 for dere som har spillet og spør etterhjelp til å komme vidre osv...kan ikke dere legge bildene/spm og svarene i spoiler slik at vi som ikke har spilt det slepper å få vite ting vi ikke vil? Eller lage en ny tråd Er nå gjort! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862502 Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får man kjøpt spillet i butikken nå? Her hvor jeg bor har vi bare en crappy free record shop... Kjøpte spillet nå ja... Var å spurte etter det i går, men måtte komme tilbake i dag ettersom han fikk spille tilsendt i dag. Kan dessverre ikke fortelle hvilken butikk jeg kjøpte spille, men kan nevne jeg bor i Fredrikstad. Fikk ingen kvittering heller, det kunne han ikke gi meg ettersom release er til fredag. DU har vært på spaceworld og mest sannsynlig handlet hos Tom. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Tror ikke "free record shop" å slike butikker er de rette stedene å kjøpe spillet tidligere.Finn noen mindre og helst rene spill butikker. Er bare 1 free record shop og 1 expert butikk her i byen.. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det er visst ikke så mange som har hørt om Collector's Edition? Jaja, her er innholdet (kopiert fra WikiPedia): "Steelbook box" casing "Making of Crysis" featurette An exclusive amphibious APC vehicle "Meet the Developers" vignettes with Crytek's lead designers Initial Crysis concept video Additional "key trailers" Show reel of concept and production artwork 32 page concept art book Official soundtrack by Israeli composer Inon Zur Endret 14. november 2007 av Gekonody Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har merket noen særlig ytelsesforbedringer med den nye driveren enda? Har selv ikke hatt muligheten til å teste enda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er ikke noe som heter Collector's Edition. Det heter Special Edition. Ifølge CryTek og EA. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 for dere som har spillet og spør etterhjelp til å komme vidre osv...kan ikke dere legge bildene/spm og svarene i spoiler slik at vi som ikke har spilt det slepper å få vite ting vi ikke vil? Eller lage en ny tråd Er nå gjort! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862502 bra, skal sjekke den ut hvis jeg sitter fast noen gang Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan kommer jeg meg forbi tanksene? Hvordan ødelegger jeg de? Ingen ting funker! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Spørsmål som passer bra i den andre nye tråden som er linket til i posten rett over deg kanskje? Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 kjøpte Crysis i butikken idag med Forceware 169.09 synes jeg det gikk bare bra på Very high =) Multiplayer serverne lagger som fy, har 20mb DSL og har 300 fps .. som alltid er EA litt ute å kjører når det gjelder nylanserte spill MP. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du mener vel 300 ping? For 300 fps er absolutt ikke noe å klage på haha. . Men ja. Hvor mange servere er oppe egentlig? (allerede) Lenke til kommentar
6502 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får bare Server Authentication Failed når jeg prøver å joine en server... Har åpnet og forwardet alle porter som er beskrevet i manualen... Windows firewall, off... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har "Collectors Edition", og det er ikke så veldig mye spennende med den... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det heter Special Edition. Og hva kan man forlange for 20 kr mer? Endret 14. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Var jo en grunn til at jeg skrev det i gåsetegn... Eneste som var litt spennende, var at det fulgte med en video av noe som kan bli en kommende benchmark. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får bare Server Authentication Failed når jeg prøver å joine en server...Har åpnet og forwardet alle porter som er beskrevet i manualen... Windows firewall, off... Du får vente til den 15.11 før du prøver deg online! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får bare Server Authentication Failed når jeg prøver å joine en server...Har åpnet og forwardet alle porter som er beskrevet i manualen... Windows firewall, off... Du får vente til den 15.11 før du prøver deg online! ahh. det hadde jeg og glemt xD !! Og apropo ny benchmark tool, så mener jeg å huske jeg så noe om at det nettop hadde kommet noe sånnt. På incrysis.com Lenke til kommentar
6502 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Får bare Server Authentication Failed når jeg prøver å joine en server...Har åpnet og forwardet alle porter som er beskrevet i manualen... Windows firewall, off... Du får vente til den 15.11 før du prøver deg online! Jeg var inne på tanken om at dette var beta-servere, men mener jeg så samme versjonsnummer på server og mitt spill.. ja, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg