Gjest medlem-105082 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som har forhåndsbestilt hos Gamerzone.no? De nekter jo å svare på mail og telefon, så jeg vet jo ikke hvordan det går der nede. Jeg vet heller ikke om de sender ut spill før utgivelse. Vurderer og avbestille hos de. Kundeservicen er jo møkk. Legger enten inn en bestilling hos Platekompaniet eller Absolutt Spill. Men Gamezone hadde Special Edition av Crysis, så jeg vil jo ha den. Endret 12. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har lest et sted at ytelsen er bedre i fullversjonen, noen som kan forsikre meg om at det er sant? Endret 12. november 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har lest et sted at ytelsen er bedre i fullversjonen, noen som kan forsikre meg om at det er sant? Ikke som jeg så noe til i alle fall. kanskje 2 eller 3 fps bedre på visse plasser. får håpe det gis ut nye drivere snart. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Crysis ankom den lokale Elkjøp-sjappa i dag, 10 stk særriøst? d var tidlig! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har lest et sted at ytelsen er bedre i fullversjonen, noen som kan forsikre meg om at det er sant? Ikke som jeg så noe til i alle fall. kanskje 2 eller 3 fps bedre på visse plasser. får håpe det gis ut nye drivere snart. Hørte at en fyr fikk opptil 20 fps mer med samme grafikk som på demoen. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen som har forhåndsbestilt hos Gamerzone.no? De nekter jo å svare på mail og telefon, så jeg vet jo ikke hvordan det går der nede. Jeg vet heller ikke om de sender ut spill før utgivelse. Vurderer og avbestille hos de. Kundeservicen er jo møkk. Legger enten inn en bestilling hos Platekompaniet eller Absolutt Spill. Men Gamezone hadde Special Edition av Crysis, så jeg vil jo ha den. jeg bestilte special edition hos cdon.com til 449 kr + 30 kr i frakt er kanskje ikke den aller billigste nettbutikken på spill, men de er til å stole på Endret 12. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja, og fraktprisen til mange butikker som ellers ikke har så høye priser kan fort gjøre dem dyrere enn feks cdon. Endret 12. november 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) rettelse, omtalen av crysis kom tidligere på gamereactor enn forventet....vil ikke spoile karakteren, så les selv www.gamereactor.no edit: ser ut for at det er akkurat samme artikkel som svenske gamereactor, bare at den er gjort om til norsk..men dog er jeg veldig fornøyd med den, veldig god anmeldelse og kritikk! 10/10 oh yeah! Endret 12. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo: Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo: Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt. hvordan kjører spillet på monstermaskina din? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Crysis ankom den lokale Elkjøp-sjappa i dag, 10 stk Supert! Holder du av et til meg Mompen? Hvor mye skal dere ha for det forresten? Er det "special edition"? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, og fraktprisen til mange butikker som ellers ikke har så høye priser kan fort gjøre dem dyrere enn feks cdon. Derfor kan vi gå i butikken(Gamezone) å kjøpe det før Får det litt seint, men kan vente litt(ikke helt til den store aften) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvor mye må man klokke den prosessoren før Crysis storkoser seg med den da? jeg merket veldig stor forskjell på 2333 og 3600Mhz. VELDIG stor forskjell faktisk. kunne gå opp en oppløsning og til high med like bra fps. vurderer nesten å slenge på en annen kjøler enn intel boxed og dra cpuen helt til 4000Mhz. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo: Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt. hvordan kjører spillet på monstermaskina din? Helt ok, men ikke til å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Driverne er jo ikke helt på topp enda. Må nok vente til de begynner å komme seg. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo: Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt. hvordan kjører spillet på monstermaskina din? Helt ok, men ikke til å skrive hjem om. du kjører vel på very high ikke sant? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 heldigris! hvor kjøpte du de ifra? det va da veldig tidlig du fikk d... klokken 18.00 kommer gamereactor norges anmeldelse av crysis på nett gleder meg Haha, nei er nok ikke mitt spill. Bildet er tatt fra forsiden på incrysis.com Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 @engjac: Kjører på Very High, 1680x1050. Ingen AA Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Må man ha Vista og DX10 skjermkort for å få ting på very high? Lenke til kommentar
Ovatius Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Zailor sendte også i dag. Trodde release var 15. jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg