Gjest medlem-105082 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Spaceworld har Crysis inne på lager Endret 12. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 merke har ingen ting å si, ta det som ser tøffest ut, eller ta det billigste jo det har noe å si, så d blir nok feil å velge utifra hva som ser tøffest ut Så vet noen da hva som er best av sahpire sitt og powercolor? Det er ingen forskjell. Ta som sagt det som er billigst/ser kulest ut. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå fikk du meg til å angre på at jeg kjøpte digitalt og ingen CE Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 merke har ingen ting å si, ta det som ser tøffest ut, eller ta det billigste jo det har noe å si, så d blir nok feil å velge utifra hva som ser tøffest ut Så vet noen da hva som er best av sahpire sitt og powercolor? åja sånn sett, trodde at han mente forskjellen mellom nvidia og ati, men ja, d kan også ha noe å si på forskjellen mellom produsentene, for eks: bundlepakken, klokkevennlighet osv... er ikke inne på ati kortene så vet ikke hva som er best mellom powercolor og sahpire.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Djees. Jeg trodde at jeg brukte nesten 7 timer på spillet.. Etter at jeg ble ferdig så står det hvor lang tid man brukte på hver level. Jeg brukte nesten 6 timer totalt. jaja. Morsomt spill. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) heldigris! hvor kjøpte du de ifra? det va da veldig tidlig du fikk d... klokken 18.00 kommer gamereactor norges anmeldelse av crysis på nett gleder meg Endret 12. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Platekompaniet sendte mitt idag, da har jeg det nok i morra. Blir bra. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis man kjører med tweaka config i demoen, virker dette også i retail? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ønsker meg det til jul. Jada, jeg er en av dem som greier å vente. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg får vel mitt på fredag, tenker jeg. Håper på rå grafikk, kjørte demoen på high. Er det kun med Vista en får Ultra High? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har kjøpt crysis. Prøvde å installere det på stasjonere PC-en, det gikk ikke. Stopper/tar sykt lang tid(1-2timer). Prøvde på bærbar. Woho. Gjort på under 15min. Sitter nå å prøver å installere det på stasjonere. Går bare ikke. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg ønsker meg det til jul. Jada, jeg er en av dem som greier å vente. Kan jo ikke vente helt til jul på tidenes spill Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg ønsker meg det til jul. Jada, jeg er en av dem som greier å vente. Kan jo ikke vente helt til jul på tidenes spill Tjaa, hvorfor ikke? Drivere har modnet mer og det har trolig kommet et par patcher til spillet også. Men når sant skal sies, så klarer jeg ikke vente så lenge selv da! Endret 12. november 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ser ut som den Tyske versjonen... er det sensurert? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Har kjøpt crysis. Prøvde å installere det på stasjonere PC-en, det gikk ikke. Stopper/tar sykt lang tid(1-2timer). Prøvde på bærbar. Woho. Gjort på under 15min. Sitter nå å prøver å installere det på stasjonere. Går bare ikke. prøv å formatere/legge in windows på nytt? Endret 12. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har kjøpt crysis. Prøvde å installere det på stasjonere PC-en, det gikk ikke. Stopper/tar sykt lang tid(1-2timer). Prøvde på bærbar. Woho. Gjort på under 15min. Sitter nå å prøver å installere det på stasjonere. Går bare ikke. Kanskje CD/DVD drevet er slitt? Fikk forøvrig akkurat mail fra Platekompaniet om at Crysis ble sendt i dag. Da blir det julekvelden på forskudd her snart ihvertfall. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Klarer du Crysis på very high? niks. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Platekompaniet sendte mitt idag, da har jeg det nok i morra. Blir bra. Jepp, her også: Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Ordrenr.00445183 Levert:1 stk PC - Crysis, Pris 349,00 Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 379,00 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Crysis ankom den lokale Elkjøp-sjappa i dag, 10 stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg