InsertNumLock Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 yay, har spilt 7 timer sammenhengende nå. Hva annet skal man finne på når man er syk? Har storkost meg hele tida. Er så utrolig bra til tider at jeg får frysninger på kroppen. Regner med at jeg nærmer meg slutten. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 yay, har spilt 7 timer sammenhengende nå. Hva annet skal man finne på når man er syk? Har storkost meg hele tida. Er så utrolig bra til tider at jeg får frysninger på kroppen. Regner med at jeg nærmer meg slutten. Du har fullversjonen, og spilt det i 7 timer istrekk, skjønner du har storkost deg, men det at du nærmer deg slutten etter bare ca 7 timer?? Wtf? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) yay, har spilt 7 timer sammenhengende nå. Hva annet skal man finne på når man er syk? Har storkost meg hele tida. Er så utrolig bra til tider at jeg får frysninger på kroppen. Regner med at jeg nærmer meg slutten. Du har fullversjonen, og spilt det i 7 timer istrekk, skjønner du har storkost deg, men det at du nærmer deg slutten etter bare ca 7 timer?? Wtf? Håper da inderlig ikke at han har brukt 7 timer på demoen :- ) Noen her som har sjekket CPU bruk i retail versjonen? Endret 12. november 2007 av hifiking Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Quad-core, eller ei så har det vel ikke så mye å si for de fleste på FPSen? Er vel GPU-limited uansett vell..... Edit: Faktisk så tok jeg en test i editoren til demoen, og satte et par tusen eksplsjonstønner oppå/ved siden av hverandre, og fikk tårnet til å falle sammen. FPSen falt ikke stort og grafikken påvirket ikke resultaten, men alt av bevegelse lagget noe enormt. (på bevegelse som når du beveger deg, og på bevegelsen til tønnene, så stod nesten alt stille.. akkurat som når man har "ping-lagg") Vannet, trærne osv.. gikk som vanlig i en 30FPS, men selve bevegelsene i bildet lagget. (jeg kunne snu meg frem og tilbake uten problemer, og skyte så mye jeg ville uten lagg) Det tyder vel kanskje på at en kjerne står for bevegelse, en annen for grafikk og gameplay. jeg la så merke til at CPU-bruken lå på 58% på Crysis. Med andre ord så må det ha vært en annen kjerne i bruk. (hver kjerne tilsvarer 25%) Kanskje den tredje kjernen tar i bruk AI? Var ikke mye AI beregninger på gang i den scenen, noe som forklarer den lille belastningen på den ene kjernen? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 yay, har spilt 7 timer sammenhengende nå. Hva annet skal man finne på når man er syk? Har storkost meg hele tida. Er så utrolig bra til tider at jeg får frysninger på kroppen. Regner med at jeg nærmer meg slutten. Du har fullversjonen, og spilt det i 7 timer istrekk, skjønner du har storkost deg, men det at du nærmer deg slutten etter bare ca 7 timer?? Wtf? Håper da inderlig ikke at han har brukt 7 timer på demoen :- ) Noen her som har sjekket CPU bruk i retail versjonen? Haha, det hadde vært latterlig.. Men et noob spm.. retail version? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ratail = fullversjon. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ratail = fullversjon. Okey, takk.. Det jeg trodde det var, men var usikker.. =D Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) spillet liker cpu kraft.. satt med en E6550 i maskinen på stock, og manglet flyt. byttet så til en E6850 overklokket til 3.6Ghz, og da ble det andre boller. annen hw er 88ultra og 2GB ram. Endret 12. november 2007 av **dp** Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Leste at noen spilte gjennom på 8 timer. Spillet ligger nok på rundt 6-10 timer spilletid. Endret 12. november 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leste at noen spilte gjennom på 8 timer. Spillet ligger nok på rundt 6-10 timer spilletid. Så lite? Forventet det dobbelte.. :/ Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Quad-core, eller ei så har det vel ikke så mye å si for de fleste på FPSen? Er vel GPU-limited uansett vell..... Edit: Faktisk så tok jeg en test i editoren til demoen, og satte et par tusen eksplsjonstønner oppå/ved siden av hverandre, og fikk tårnet til å falle sammen. FPSen falt ikke stort og grafikken påvirket ikke resultaten, men alt av bevegelse lagget noe enormt. (på bevegelse som når du beveger deg, og på bevegelsen til tønnene, så stod nesten alt stille.. akkurat som når man har "ping-lagg") Vannet, trærne osv.. gikk som vanlig i en 30FPS, men selve bevegelsene i bildet lagget. (jeg kunne snu meg frem og tilbake uten problemer, og skyte så mye jeg ville uten lagg) Det tyder vel kanskje på at en kjerne står for bevegelse, en annen for grafikk og gameplay. jeg la så merke til at CPU-bruken lå på 58% på Crysis. Med andre ord så må det ha vært en annen kjerne i bruk. (hver kjerne tilsvarer 25%) Kanskje den tredje kjernen tar i bruk AI? Var ikke mye AI beregninger på gang i den scenen, noe som forklarer den lille belastningen på den ene kjernen? Fulger det med en editor i demoen? Jeg har ikke funnet den enda jeg, hvor er den? EDIT: Lol, jeg er i Crysis tråden ja Meget flaut Endret 12. november 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Crytek sier det er 10-12 spilletimer ca. Regner med at det er om man ikke "rusher" igjennom spillet men gjør ekstraoppdragene og bruker litt tid Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg kan vertfall formidle at jeg gikk opp 15-20 FPS fra demoen til fullversjonen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Seriøøøøst.. jeg er helt skjelven nå :S Haansi, du gjorde dagen min full av nerver, og forhåpninger og forventning og allt sånn VIL SPILLE Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, de som mente at demoen var ferdig kode tok nok feil, for dette var som natt og dag. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg brukte 2 timer på demoen på "Delta". Tror det hjelper å ikke løpe gjennom spillet om man skal ha mye ut av det. Jeg kommer lett til å bruke mer enn disse syv timene. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det kommer jeg og til å gjøre. Delta er digg. Eneste som er dumt er at folkene prater koreansk og man mister noen gøye samtaler kanskje Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg kan vertfall formidle at jeg gikk opp 15-20 FPS fra demoen til fullversjonen. Ikke ta dette som fasit. Har hørt om andre som har fått mindre FPS. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan kan man få mindre FPS i en ferdig kode? Det er jo ulogisk. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kan vel være mange grunner til det. Selv tviler jeg ikke på det, har opplevd flere ganger at en demo er "lettere" enn fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg