krillee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg selv kjøper de produktene jeg syntes fortjener det. Resten laster man ned. samme her, men laster ikke ned så mange spill egentlig, men mest de jeg har lyst til å prøve Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården. Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården. Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig. ja, hver eneste krone jeg brukte på dette er totalt værdt det, selv om jeg ikke har prøvd fullversjonen enda... er bombesikker på crytek sine spill, Crytek oser kvalitet Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg skal hvertfall kjøpe Crysis. Jeg synes CryTek fortjener det. De er fantastiske utviklere, så jeg vil støtte de som bare det. Så ikke noe piratkopi her i gården. Men som nevnt i tråden, synd at det ble lekket ut nå så tidlig. ja, hver eneste krone jeg brukte på dette er totalt værdt det, selv om jeg ikke har prøvd fullversjonen enda... er bombesikker på crytek sine spill, Crytek oser kvalitet ikke i følge perpyro kek Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Og hvem sa at Crysis ikke blir tidenes spill? 10/10 hos svenske gamereactor! Crysis erbjuder i slutändanen omvälvande, omskakande, uppslukande, energisk, mäktig och supercool actionupplevelse större och mer beroendeframkallande än något annat spel sedan Half-Life 2. Far Cry var ett bra spel, men bara början på det mästerverk som Crytek redan då hade påbörjat utvecklingen av. Ja, Crysis är ett av PC-historiens mest ambitiösa actiontitlar, och Crytek har lyckats med allt de utlovat. Gillar du blytung action, är detta något du bara inte kan missa. Tro mig. Tviler ikke et sekund på at dette stemmer Endret 11. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Åhhh Jeg blir så glaad ! Ser så sinnsykt frem til helgen! Crysis - Lan Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 dette er meg med ikke så bra grafikk og paint xD ali_med_bananer.bmp Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 dette er meg med ikke så bra grafikk og paint xD og det der var vel ikke rasistisk? "Å, nei".... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Yes, et kjempebilde.... dårlig grafikk, rasisme?, Paintkvalitet, .bmp format for de som ikke klarer å bruke paint, generelt sett dårlig laget med overdrevet dårlig språk. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjøp spillet, og nyt det, fordi det er verdt alle penga.. =D Har faktisk kjøpt utstyr til 4000;- + for å få mye bedre opplevelse med Crysis.. =P http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...67-440737C95A47 Håper dette vil gi meg mye glede med det beste spillet ever.. =D Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne hvis man ser på alternativene: 1. Betale for spillet, og i tillegg må du vente 4-5 dager 2. Ikke betale en dritt, i tillegg får man det 4-5 dager før release Av de to er det ikke vanskelig å se hvem som er mest fristende, folk har ventet i flere år på dette spillet, og vil ikke vente en dag til(eller 4) hvis de ikke må. Men alikevel, er synd at sånt skjer med et såpass bra spill Meget sant. Jeg er irritert forøvrig hvordan, som noen andre her nevner, crytek har solgt sjelen sin til MS. Når DX9 yter like bra som DX10, bare med litt .ini tweaks eller hva det nå er, roper det SALGSTRIKS. Hvor mange har ikke gått til innkjøp av Vista for Crysis, tror dere? Vista er ikke verdt grafikken, syntes nå jeg (ikke det at PC-en klarer det heller). Hadde jeg lastet ned spillet i dag, hadde jeg ikke følt et fnugg av dårlig samvittighet, har jo kjøpt spillet Ellers kjenner jeg mange andre som har lastet i dag og har kjøpt spillet, samt de som aldri vil kjøpe det heller. Mange som gjerne vil prøve det på slutten av uken da de ikke vil få tid i en ellers travel uke. Piratvirksomheten her ville skjedd uansett, så ikke noe stort "oh noes" der. Når det gjelder lekasjen så tidlig er det fordi butikker har sendt ut spillet lenge før release --> folk lager seg en crack og en .iso --> "lekket". Så spør du meg, har Crytek og EA seg selv å skylde på, evt butikkene som har gått imot regler de har blitt gitt. Endret 11. november 2007 av akarno Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da er det i så fall butikkene som har gått imot regler. Men det skjer jo hele tiden. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jepp, husker ikke i hvilket tilfelle det var, men husker at det har skjedd tidligere. Syntes nesten synd på de som lager spill, all den jobben med å holde det vekke og "hemmelig" før en release. Får en eneste person hendene på spillet er sjansen stor for at resten av verden sitter på det innen 24 timer. Edit: Når jeg tenker meg om tror jeg det var WoW retail jeg hadde 4 dager før release i postkassen Endret 11. november 2007 av akarno Lenke til kommentar
krillee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og hvem sa at Crysis ikke blir tidenes spill? 10/10 hos svenske gamereactor! Crysis erbjuder i slutändanen omvälvande, omskakande, uppslukande, energisk, mäktig och supercool actionupplevelse större och mer beroendeframkallande än något annat spel sedan Half-Life 2. Far Cry var ett bra spel, men bara början på det mästerverk som Crytek redan då hade påbörjat utvecklingen av. Ja, Crysis är ett av PC-historiens mest ambitiösa actiontitlar, och Crytek har lyckats med allt de utlovat. Gillar du blytung action, är detta något du bara inte kan missa. Tro mig. Tviler ikke et sekund på at dette stemmer åååh så sinnsykt kult! :O jeg gleder meg så sinnsykt til dette spillet, men blir sint når jeg tenker på at jeg må vente fordi PC-en min er inne hos komplett... blir spennende å se hvilke karakterer de ulike bladene og nettsidene gir det, elsker å lese anmeldelser på mandag kommer gamereactor bladet ut med norges første anmeldelse! Må dog vente noen dager fordi jeg ikke abbonerer og bor på en plass der bladet ikke kommer Crytek, dere har klart det igjen! tvilte ikke et sikund på dere! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jupps, men en grei tommel finger regel er at spill man liker og spiller mye kjøper man. Trolig er det så bra som Game Reactor skriver, da må de få penger til å lage 1 til tvilte ikke et sikund på dere! Men derimot sekund tviling var det en del av? Endret 11. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 2 ting. Ytelsen i retail er akkurat den samme som demoen. Config tweaks funker. Selv har jeg bestemt meg for å ikke spille før på release date! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har kjøpt spillet, men har gjort noe annet også.. dette går opp i opp. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er nok bedre å satse på bedre drivere, enn at spillet vil være forskjellig i den endelige versjonen ja. Om vi er heldige så kanskje vi også får se en patch. Er jo ikke så altfor unormormalt å se at f. eks en patch kommer før spillet er lansert. (eventuelt rett etter) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Leste om en fyr som har skaffet crysis fullversion, og han får 10fps mer med samme instillinger i forhold til demoen, det er jo ganske bra da. Så kommer det garantert drivere de neste dagene som gir enda bedre fps. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) 10 FPS på spillet, når demoen er 3 ganger så lite eller noe?? Rart men, om det er sant, så er det sant.. Ikke noe negativt med 10 fps ekstra.. EDIT: leif Endret 12. november 2007 av _Daniel_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg