krillee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 satte inn en ny harddisk i PC-en i dag, og nå vil den ikke starte mer, ikke noe liv!! også nå som crysis er så nær da 'snufs' du er ikke den eneste, min pc er innlevert hos komplett Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. wow det var tidlig Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet om det er mulig å enable crosshair i 3rd person mode (cry editor) ? Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hehe, litt brute force aktig ...nei tror nok ikke du kan det. Men du kan jo forsøke å lage en selv, hvis du er god i editoren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har noen fått Crysis fra platekompaniet? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det er vel ingen servere som er oppe før utgivelsesdatoen uansett? (med tanke på mulitplayer) Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg har prøvd spillet. Klarer det helt greit på ultra high. MEN det er ikke akkurat verdens beste FPS men jeg overlever velld et:) Jeg har bestillt spillet fra Komplett å gleder meg utrolig mye:D:D:D Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har noen fått Crysis fra platekompaniet? Tror ingen vil få det før Onsdag/Torsdag Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) De sendte ut Crysis igår til de som har forhåndsbestilt. Og da vil de som bor i området få det seinest på Mandag. Endret 10. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Utrolig at det alerede har gått over et år siden G8800 kortene kom ut(og forsatt ingen Crysis )..PC-en min er 1 år i dag Endret 10. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Utrolig at det alerede har gått over et år siden G8800 kortene kom ut(og forsatt ingen Crysis )..PC-en min er 1 år i dag Grattis Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Utrolig at det alerede har gått over et år siden G8800 kortene kom ut(og forsatt ingen Crysis )..PC-en min er 1 år i dag Grattis Hehe takk Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Ja den tanken er litt syk. Kjøpte PC-en min og skjermkortet for et år siden. For DETTE spillet ! Og det er fremdeles toppsystemet. Gøyalt Edit: Inlegg nr 2000 Endret 10. november 2007 av Megnus Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja den tanken er litt syk. Kjøpte PC-en min og skjermkortet for et år siden. For DETTE spillet ! Og det er fremdeles toppsystemet. Gøyalt Edit: Inlegg nr 2000 Grattis til deg også.. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hva skjer egentlig med at folk får så dårlig ytelse med så bra maskinvare? Har de masse shit kjørende i bakgrunnen? Msn, nettlesere, programmer etc etc? Full av ad-aware's og lignene, Har de defragmentert, diskoppryddet? Jeg får jo spilt alt med på very high på rundt 30fps, og det driver ikke å hopper og dropper, så det blir spillbart. Omtrent som film, der fps er rundt 30 og holder seg der. Men jeg får 45-60 fps når jeg har shadertingen og postprocessing på high og resten på veryhigh Oppløsningen er på 1360X768 på 37" Er det andre som er heldig og får bra, eller rett og slett sugent? Har de som har Vista 32 og 64bit oppdatert OS? Det er mange "stand alone" oppdateringer til vista som ikke kommer automatisk i Windows update. Det er et hav av de. *Hørte fra utviklerene at de som kjøper den Special edition får et kjøretøy på multiplayer, som ikke er på den vanlige edition. Litt wierd spør du meg. Her er utsagnet: This is about clarifying the confusion that came up about the un-lockable vehicle in Multiplayer only that people will receive when pre-ordering Crysis or purchasing the Special Edition of it. First of all, yes there will be such a vehicle exclusively for the people who pre-order the game and/or purchase the Special Edition. It will be available in multiplayer only and is not transferable to other persons. Other than that the vehicle needs to be purchased for a specific amount of Prestige Points in one of the available vehicle factories, but can only be entered by the person who bought it. Once this person has left the vehicle it can be used by other team mates and also can be lock-picked by the enemy. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Men jeg får 45-60 fps når jeg har shadertingen og postprocessing på high og resten på veryhighOppløsningen er på 1360X768 på 37" Nå skal det sies at shaders og postprocessing er de 2 eneste tingene som drar ned ytelsen så enormt. Jeg for også 60+ fps med de på et lavere nivå, men nå er jo hvertfal shaders halve morroa med Crysis. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg har prøvd spillet. Klarer det helt greit på ultra high. MEN det er ikke akkurat verdens beste FPS men jeg overlever velld et:) Jeg har bestillt spillet fra Komplett å gleder meg utrolig mye:D:D:D Hvorfor skriver så mange dette?, for det første så sier det ingenting for du nevner ikke hvilken oppløsninge du spiller på osv. For det andre eksisterer ikke Ultra high. For det tredje er det ingen systemer som klarer det (så langt er det ingen støtte for sli så vidt jeg vet). Om du mener at du klarer Veryhigh på 1024 med alt skrudd på very high så skriv det. Har selv prøvd alt på (spec kan du se inne på brukeren) very high og det blir ikke spillbart. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg mener det er en del som "skryter" litt mer enn hva man har godt av,og regner med å få litt "motbør" for denne kommentaren,men vi får se da, når fullversjonen kommer til uka,hva som skjer,alle antagelser mht FSP ol. i beta`n bør vel være en del forbedret enn hva alle forventet? Allt som har vert diskutert siden release på demo`n er da bare antagelser fra alle og enhver? "Den som har lever får se" Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Nå skal det sies at shaders og postprocessing er de 2 eneste tingene som drar ned ytelsen så enormt. Jeg for også 60+ fps med de på et lavere nivå, men nå er jo hvertfal shaders halve morroa med Crysis. Ja det vet jeg=) Men tenkte no på at jeg får såpass spillbarehet som andre sier det ikke går ann å få. Selv med alt på very high. *Men demoer er før selve spillet, så det vil alltids bli bedre når spillet kommer, eventuelt pacther=) Så ikke vær så pessimistiske folkens:P Men jeg gleder meg til de nye korta fra nvidia, spillet er jo skallert opp for nyere hardware også, spillet vil se bedre og bedre ut med åra. Noen som vet når de kommer ut? Endret 10. november 2007 av Bentus Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Med alt på medium og 1024x768 klarer jeg å spille det med 30-40 FPS. Eneste måten det funker sånn passe bra for meg. Har 7650 GS Skal nok kjøpe et 8800 kort snart og da blir det vel andre boller kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg