PgUp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har installert demoen, og prøvd og reparere den noen ganger, men allikevel finner jeg ingen snarvei så jeg kan starte spillet. Har søkt gjennom dataen, men finner det framdeles ikke. Noen som kan hjelpe? Bruker vista. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har installert demoen, og prøvd og reparere den noen ganger, men allikevel finner jeg ingen snarvei så jeg kan starte spillet.Har søkt gjennom dataen, men finner det framdeles ikke. Noen som kan hjelpe? Bruker vista. C:\Programfiler\Electronic Arts\CryTek\Crysis\Bin32 Der ligger det. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. At dem sender Crysis idag? Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.? Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P Må huske på at det er posten som leverer. Dvs tar litt tid før du får varen. Blir det sikkert ikke før mandag, kanskje tirsdag du får spillet Nå er ikke posten så trege med Apost, og siden dette sendes ifra Oslo (?) og jeg bor i Oslo.. Opplevd at det har gått bare 1 dag fra noen sender, til jeg har det.. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, de sender fra Oslo, og siden jeg bor på vestlandet, så kommer det nok ikke frem før på mandag eller tirsdag. Men alikevel.. Er jo kjekt å få det før releasedato. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå er ikke posten så trege med Apost, og siden dette sendes ifra Oslo (?) og jeg bor i Oslo.. Opplevd at det har gått bare 1 dag fra noen sender, til jeg har det.. Joda, mulig du er heldig. Men de pleier som regel å passe på at spill ikke kommer til eier før release .. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Endelig fikk jeg lov til å starte med alt klint i taket på 1600*1200 på vista 64 (satt inn 4gb ddr2 i dag). Så slik ser det altså ut på settingen jeg pleier å spille på, skulle ønske jeg kunne det her også ). Bilder som ser mer ekte ut en dette er nok kraftig manipulert. ps: Ikke spillbart nei, gjennomsnitt på 4 fps. Oc GTX (1003 - 620) - oc dual 3.4 - 4gb ddr2 (overklokket litt ekstra for å få beveget meg mens jeg tok noen få bilder). Endret 9. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) C:\Programfiler\Electronic Arts\CryTek\Crysis\Bin32 Der ligger det. Takker! Fant den nå^^ Endret 9. november 2007 av Cuz Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Endelig fikk jeg lov til å starte med alt klint i taket på 1600*1200 på vista 64 (satt inn 4gb ddr2 i dag). Så slik ser det altså ut på settingen jeg pleier å spille på, skulle ønske jeg kunne det her også ). Bilder som ser mer ekte ut en dette er nok kraftig manipulert. nja, vil ikke akkurat nødvendigvis si at bildene er manipulert, men spillet(mulig det var det du mente men), har fått spillet til å se bedre ut enn det der, og bilder, bl.a fra de som har "E3" modden. Endret 9. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Mente det du nevner samt direkte på bildet (ikke nødvendigvis begge på en gang) Jeg kunne helt sikkert fått bedre bilder om jeg ikke bare haddet hoppet inn å tatt noen. Skal hoppe inn på en annen save senere for å prøve å ta noen knall bilder. Endret 9. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) hva er spec simalarion, tror ikke de er så manipulerte. Jeg mener at de har sikkert tweaka bra og gjort noen gode valg av innstillinger, pluss at det sitter sikkert en rå maskin bak de bildene. Men hvem vet, så litt sånn medium grafikk ut de bildene du har der?? Endret 9. november 2007 av !xmortenx! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) De har også kun 4FPS, så er vel ikke akkurat spillbart i den grafikken Og der så jeg du endret posten din, og at du også kun hadde 4FPS. Hva har de gjort da? Endret 9. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) De har også kun 4FPS, så er vel ikke akkurat spillbart i den grafikken tongue.gifOg der så jeg du endret posten din, og at du også kun hadde 4FPS. Hva har de gjort da? tongue.gif ?? At det var aldri skrevet at det ble spillbart, skrev at jeg akkurat klarte å starte det (med det troddet jeg at de fleste skjønte at fps var i bunnen, da det ikke var det - rettet jeg til 4 fps) Endret 9. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mente at grunnen til at dems grafikk var så god var at spillet var uspillbart med kun 4fps, men så redigerte du ditt innlegg, og sa at du også bare hadde 4. :-/ Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 haha, morsomt det da 4 i FPS Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men hvem vet, så litt sånn medium grafikk ut de bildene du har der?? mulig, men de er så hardcore du kan få på Crysis. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men bildet er ikke tweaket, er det? Synes det er noe skurr på bildene. Kan være posisjonen du har tatt dem fra eller noe. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Nei mats. Tror disse ble noe bedre, smak og behag edit Bildene blir en bitte liten smule dårligere når du gjør de om til jpg (for å få plass på bildr.no) Endret 9. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mye bedre. Tror nok du stod litt dumt til på de forrige. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nei mats. Tror disse ble noe bedre, smak og behag edit Bildene blir en bitte liten smule dårligere når du gjør de om til jpg (for å få plass på bildr.no) Hva ligger fps på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg