Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Har installert demoen, og prøvd og reparere den noen ganger, men allikevel finner jeg ingen snarvei så jeg kan starte spillet.

Har søkt gjennom dataen, men finner det framdeles ikke.

Noen som kan hjelpe?

Bruker vista.

C:\Programfiler\Electronic Arts\CryTek\Crysis\Bin32

Der ligger det.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. :D

At dem sender Crysis idag?

Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.?

Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P

Må huske på at det er posten som leverer. Dvs tar litt tid før du får varen. Blir det sikkert ikke før mandag, kanskje tirsdag du får spillet ;)

Nå er ikke posten så trege med Apost, og siden dette sendes ifra Oslo (?) og jeg bor i Oslo.. Opplevd at det har gått bare 1 dag fra noen sender, til jeg har det..

Lenke til kommentar
Nå er ikke posten så trege med Apost, og siden dette sendes ifra Oslo (?) og jeg bor i Oslo.. Opplevd at det har gått bare 1 dag fra noen sender, til jeg har det..

Joda, mulig du er heldig. Men de pleier som regel å passe på at spill ikke kommer til eier før release .. ;)

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg lov til å starte med alt klint i taket på 1600*1200 på vista 64 (satt inn 4gb ddr2 i dag). Så slik ser det altså ut på settingen jeg pleier å spille på, skulle ønske jeg kunne det her også ).

120204.jpeg

120205.jpeg

Bilder som ser mer ekte ut en dette er nok kraftig manipulert.

ps:

Ikke spillbart nei, gjennomsnitt på 4 fps. Oc GTX (1003 - 620) - oc dual 3.4 - 4gb ddr2 (overklokket litt ekstra for å få beveget meg mens jeg tok noen få bilder).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Endelig fikk jeg lov til å starte med alt klint i taket på 1600*1200 på vista 64 (satt inn 4gb ddr2 i dag). Så slik ser det altså ut på settingen jeg pleier å spille på, skulle ønske jeg kunne det her også ).

120204.jpeg

120205.jpeg

Bilder som ser mer ekte ut en dette er nok kraftig manipulert.

nja, vil ikke akkurat nødvendigvis si at bildene er manipulert, men spillet(mulig det var det du mente men), har fått spillet til å se bedre ut enn det der, og bilder, bl.a fra de som har "E3" modden.

crysis41pp6.jpg

crysis42ek3.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Mente det du nevner samt direkte på bildet (ikke nødvendigvis begge på en gang)

Jeg kunne helt sikkert fått bedre bilder om jeg ikke bare haddet hoppet inn å tatt noen. Skal hoppe inn på en annen save senere for å prøve å ta noen knall bilder.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

hva er spec simalarion, tror ikke de er så manipulerte. Jeg mener at de har sikkert tweaka bra og gjort noen gode valg av innstillinger, pluss at det sitter sikkert en rå maskin bak de bildene.

Men hvem vet, så litt sånn medium grafikk ut de bildene du har der??

Endret av !xmortenx!
Lenke til kommentar
De har også kun 4FPS, så er vel ikke akkurat spillbart i den grafikken tongue.gif

Og der så jeg du endret posten din, og at du også kun hadde 4FPS. Hva har de gjort da? tongue.gif

?? At det var

aldri skrevet at det ble spillbart, skrev at jeg akkurat klarte å starte det (med det troddet jeg at de fleste skjønte at fps var i bunnen, da det ikke var det - rettet jeg til 4 fps)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...