simalarion Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da kommer et opplagt spørsmål Noen som har oversikt over forkjellene fra special edtition contra vanlig?. Om det bare er en eske + 1 t-skjorte så er dette ting jeg kaster uansett. Men om du derimot for med et eksemplar av dratken som er brukt er jeg med Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da kommer et opplagt spørsmål Noen som har oversikt over forkjellene fra special edtition contra vanlig?. Om det bare er en eske + 1 t-skjorte så er dette ting jeg kaster uansett. Men om du derimot for med et eksemplar av dratken som er brukt er jeg med hehe et eksemplar av drakten får du ikke jeg bestilte collectors edition hos cdon... her er specsa: The Crysis Collectors Edition will be packed in a Scanavo Steelbook case with Plastic Sleeve. The contents will be: 1 x Game disc 1 x Bonus disc 1 x Audio Soundtrack CD 1 x Game manual 1 x 16pp Concept Art booklet 1 x 2pp Vehicle unlock flye hvis du forhåndsbestiller på gamestop får du med en apc modell som er fra spillet Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror jeg går får Collectors edition til 375kr selv om jeg får den vanlige versjonen for 250kr Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Tror jeg går får Collectors edition til 375kr selv om jeg får den vanlige versjonen for 250kr ja, jeg synes i hvertfall at det værdt det:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 6 dager til utgivelse Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 1 x 2pp Vehicle unlock flye Hva er dette? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 1 x 2pp Vehicle unlock flye Hva er dette? kan godt hende at et er en modell av et kjøretøy, eller kanskje et nytt kjøretøy ingame Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvor er det billigest å bestille dette spillet online da? Og forresten, er det multiplayer i spillet også? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er multiplayer der men den suger ganske bra. Typ 20 folk som ligger med precision rifle og Gauss rifle i fjellene å skyter alle som rører seg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det er multiplayer der men den suger ganske bra. Typ 20 folk som ligger med precision rifle og Gauss rifle i fjellene å skyter alle som rører seg. Fordi du har jo testet alle brettene. Kommer en del brett hvor det ikke er gunstig med sniper. Brett hvor det er trang og brett med helikopter som kan ta ut sniperne. Du er vel bare en av de som er lur nok til å springe mitt på veien så alle ser deg. Bruk cloak og ta ut sniperne, ikke bare bli drept og bli sur for man blir eid. Endret 9. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 *kremt*...Multiplayer i Crysis suger ikke. Jeg lurer også på hvor det er billigst å bestille over internett ? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. At dem sender Crysis idag? Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.? Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 *kremt*...Multiplayer i Crysis suger ikke.Jeg lurer også på hvor det er billigst å bestille over internett ? Platekompaniet selger til 349,- http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=EACK7705218 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. At dem sender Crysis idag? Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.? Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P Ja, var det som stod i mailen ihvertfall: Hei Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Ordrenr. xxx Levert: 1 stk FORSEGLING - Forsegling (Alle varer på ordren blir forseglet), Pris 0,00 Gjenstående levering: 1 stk PC - Crysis Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Uff, altfor mye bra spill for tiden, bra GTA osv har blitt utsatt Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 satte inn en ny harddisk i PC-en i dag, og nå vil den ikke starte mer, ikke noe liv!! også nå som crysis er så nær da 'snufs' Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. At dem sender Crysis idag? Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.? Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P Ja, var det som stod i mailen ihvertfall: Hei Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Ordrenr. xxx Levert: 1 stk FORSEGLING - Forsegling (Alle varer på ordren blir forseglet), Pris 0,00 Gjenstående levering: 1 stk PC - Crysis Haha, genialt... Så du har den kanskje i morgen hvis du er heldig, eller på mandag..?=D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk nettopp mail av platekompaniet. Står at de sender Crysis i dag. At dem sender Crysis idag? Jeg bestilte for 3 dager siden, men dem kan vel ikke sende ut før den 15.? Men om jeg får det i mårra eller noe sånt, klager jeg jo ikke.. =P Må huske på at det er posten som leverer. Dvs tar litt tid før du får varen. Blir det sikkert ikke før mandag, kanskje tirsdag du får spillet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sender platekompaniet ut allerede? Er det kødd eller? Like før jeg avbestiller ordren hos Gamezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg