Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Du får samme PC-en til 20 000kr på de fleste nettbutikker....

Med mindre du er opptatt av å å akkurat ha DELL, så lønner det seg absolutt å kjøpe ifra en nettbutikk. Da spesielt om det er sankk om gaming PC-er.

(DELL er rett og slett forferdelig dårlige på disse "gaming" modellen når det gjelder stasjonære maskiner)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å fy f....!

noen har tweaka med ting slik at demoen ser ut som det gjorde i e3 06 demoen!

og jeg (og alle andre) som syntes det så dritbra ut fra før! :dribble:

mulig det er dette it-avisen snakket om (det med driverne)

hvis dette er hva fullversjonen ser ut så tisser jeg på meg! :p

link:

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=222046

video:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/127682.html

bilde:

post-127066-1194532370_thumb.jpg

Lenke til kommentar
å fy f....!

Nei det har ingenting med saken. Sannsyneligheten er vel stor for at det var gjort på nyeste drivere.

For det med de nye driverene var at vannet ikke reflekterte skygger like godt som de gjorde i eldre drivere.

For min del så vil jeg heller ha slik grafikk som på bildet, enn 10% bedre refleksjoner. :D

Men du shit, det så jo helt sykt ut!

Endret av andrull
Lenke til kommentar
å fy f....!

Nei det har ingenting med saken. Sannsyneligheten er vel stor for at det var gjort på nyeste drivere.

For det med de nye driverene var at vannet ikke reflekterte skygger like godt som de gjorde i eldre drivere.

For min del så vil jeg heller ha slik grafikk som på bildet, enn 10% bedre refleksjoner. :D

Men du shit, det så jo helt sykt ut!

helt eni ;)

Lenke til kommentar

Er visst noe med hvordan sollyset er vinklet om jeg forstod det riktig. Med andre ord så burde det ikke kreve noe spesielt mer ytelse. De har nok sikkert også gjort visse modifikasjoner i instillingene, men med ytelsen i videoen så tydet det ivhertfall på at ytelsetapet var heller lite. (det gikk jo til og med flytende til en viss grad! :p)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Joa du har rett dær, men hvis du ser på den siste bilde på den linken, så er grafikken litt sånn dark messiha for meg :p...og i de andre bildene så er grafikken mer fyldig, og vet ikke hvordan jeg skal forklare det :p..bløtere på en måte. Det ser skikkelig bra og virkelig ut da :D

Lenke til kommentar
å fy f....!

(...)

Hvordan ser config filene hans ut har jeg lyst til å vite.

EDIT: fant dem :) sjekk her:

edit2: howto - Open the CryEngine2 Editor (the install file is in your Crysis Demo folder, if you haven't already installed it). Anyway, load up the island.cry level (the demo level).

Then, click the "Terrain" menu item at the top, and select "Time of Day", then enter all the values from the spreadsheet into the appropriate boxes. Then you can go to any area of the island, hit Alt+G to start playing inside the editor, and gaze upon its glory.

post-4537-1194539672_thumb.jpg

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Fyren som spiller med den grafikken har et 8800Ultra kort og Q6600 og 1280x1024 på Very High (og egne instillinger for skygge og HDR lys) på 30 FPS som kjører på Vista 32Bits :)

(Leste på incrysis forumet)

godt å vite, som man ser i sig så skal jeg kjøre på SLI av 8800gt og en 19" skjerm som tilsvarer oppløsninga, men skal først ha en e2160 prosessor, som skal te januar bli oppgradert til q9450 eller 550.

Det blir nice.

Lenke til kommentar
Fyren som spiller med den grafikken har et 8800Ultra kort og Q6600 og 1280x1024 på Very High (og egne instillinger for skygge og HDR lys) på 30 FPS som kjører på Vista 32Bits :)

(Leste på incrysis forumet)

godt å vite, som man ser i sig så skal jeg kjøre på SLI av 8800gt og en 19" skjerm som tilsvarer oppløsninga, men skal først ha en e2160 prosessor, som skal te januar bli oppgradert til q9450 eller 550.

Det blir nice.

du er et heldig lite menneske :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...