2bb1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare lag en ny topic under "Hjelp til kjøp av PC", så er det sikkert mange som kan komme med anbefalinger Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Syntes det var teit det som var på den første sia i denne diskusjonen, om at han fant ut hvordan man fikk very high men du ser ikke noe forskjell :S , noen som kan forklare det til meg? Følte også at det var mange som skøyt mye her , men kan jo nesten skjønne det hvis de folkan har just fått sæ ny pc. Det skal jo jeg au få og æ gledår mæ Alt i alt så gledår æ mæ sykt te crysis og spesielt Sandbox. Skjønner ikke helt hva du spør om på starten der.. Hvis du mener det med at man kan kjøre very high i DX9 så er det tweaka config filer, som gjør at high (DX9) ser akkurat ut som very high (DX10) men med en anelse bedre fps. Det er jo ikke så rart at folk skryter heller da. "Klarer du Crysis på VERY HIGH?" Da må man jo nesten svare.. "Ja, jeg har bra pc. Ja jeg klarer Crysis på very high." Man forteller da også gjerne om hvordan pc man har. Ikke nødvendigvis for å skryte, men for å fortelle andre hvordan Crysis funker på akkurat din pc. Endret 6. november 2007 av mr_tambourine_man Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tja, spørsmålet er nok først og fremst rettet mot dx10 Very high på oppløsninger opp mot 1600*1200 (dette klarer dog ingen systemer så langt) med orginal filene inntakt. Om man truer PC-en sin til å klare det med tweaking er jo dette noe annet. Men intressant er det jo, for hvem trenger ikke twaking til Crysis pr i dag hehe Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg klarer ikke crysis på very high. Burde jeg egentlig det kanskje med specsa mine? (de ligger i sig) Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg klarer ikke crysis på very high. Burde jeg egentlig det kanskje med specsa mine? (de ligger i sig) Du burde jo klare crysis på very high. Jeg klarer ikke crysis på very high, men klarer det på high. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (de ligger i sig) Du har ikke sig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) De var der isted. Men nå er signaturen fjernet ser jeg. Endret 6. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Syntes det var teit det som var på den første sia i denne diskusjonen, om at han fant ut hvordan man fikk very high men du ser ikke noe forskjell :S , noen som kan forklare det til meg? Følte også at det var mange som skøyt mye her , men kan jo nesten skjønne det hvis de folkan har just fått sæ ny pc. Det skal jo jeg au få og æ gledår mæ Alt i alt så gledår æ mæ sykt te crysis og spesielt Sandbox. Skjønner ikke helt hva du spør om på starten der.. Hvis du mener det med at man kan kjøre very high i DX9 så er det tweaka config filer, som gjør at high (DX9) ser akkurat ut som very high (DX10) men med en anelse bedre fps. Det er jo ikke så rart at folk skryter heller da. "Klarer du Crysis på VERY HIGH?" Da må man jo nesten svare.. "Ja, jeg har bra pc. Ja jeg klarer Crysis på very high." Man forteller da også gjerne om hvordan pc man har. Ikke nødvendigvis for å skryte, men for å fortelle andre hvordan Crysis funker på akkurat din pc. Du har nok rett da og takk for svaret skjønte hva du mente. Bare hørtes så rart ut, "det er på very high men man ser ikke forskjell" Endret 6. november 2007 av !xmortenx! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det den 12. Crysis kommer? Håper på å få spilt litt før jeg får solgt PC-en fant ut at det var like greit å selge PC-en når jeg skal inn i militæret i januar! Vet jeg kommer til å angre, men på den annen side så blir det jo ny pc neste år da, og hadde jeg latt den stått så hadde jeg jo bare tapt mere på den uansett. La den ut for 9000 jeg, er ikke helt sikker ang. pris, men det var den prisen jeg ble anbefalt å selge for. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102439 Men uansett, nok OT fra min side Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det den 12. Crysis kommer? Håper på å få spilt litt før jeg får solgt PC-en fant ut at det var like greit å selge PC-en når jeg skal inn i militæret i januar! Vet jeg kommer til å angre, men på den annen side så blir det jo ny pc neste år da, og hadde jeg latt den stått så hadde jeg jo bare tapt mere på den uansett. La den ut for 9000 jeg, er ikke helt sikker ang. pris, men det var den prisen jeg ble anbefalt å selge for. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102439 Men uansett, nok OT fra min side Jeg skal også i millitæret i januar, men orker ikke å selge maskinen. Får så lite igjen for den i forhold hva jeg gav. .. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Er det den 12. Crysis kommer? Håper på å få spilt litt før jeg får solgt PC-en fant ut at det var like greit å selge PC-en når jeg skal inn i militæret i januar! Vet jeg kommer til å angre, men på den annen side så blir det jo ny pc neste år da, og hadde jeg latt den stått så hadde jeg jo bare tapt mere på den uansett. La den ut for 9000 jeg, er ikke helt sikker ang. pris, men det var den prisen jeg ble anbefalt å selge for. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102439 Men uansett, nok OT fra min side Ganske grei pris det der, hadde jeg ikke hatt så bra PC fra før av, skulle jeg vurdert å kjøpt den Hvor mye ekstra tar du for g25 rattet? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (de ligger i sig) Du har ikke sig. Sig ble fjernet, visste ikke at spoilers ikke var lov. Har core2duo og 8800 gtx. Testet fpsen nå, ligger mellom 10 og 17 fps ca. Må være noe galt her, ikke godt å vite hva men .. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det den 12. Crysis kommer? Håper på å få spilt litt før jeg får solgt PC-en fant ut at det var like greit å selge PC-en når jeg skal inn i militæret i januar! Vet jeg kommer til å angre, men på den annen side så blir det jo ny pc neste år da, og hadde jeg latt den stått så hadde jeg jo bare tapt mere på den uansett. La den ut for 9000 jeg, er ikke helt sikker ang. pris, men det var den prisen jeg ble anbefalt å selge for. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=102439 Men uansett, nok OT fra min side Ganske grei pris det der, hadde jeg ikke hatt så bra PC fra før av, skulle jeg vurdert å kjøpt den Hvor mye ekstra tar du for g25 rattet? Hehe, har faktisk fått 2 e-poster fra folk som er interrert allerede G25 rattet tenkte jeg å slenge med for en tusenlapp ca. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvordan skal vi som kjører XP klare å få DX10? Noe update som må gjøres? Noe man kan laste ned før spillet installeres? Evnt. nå? Link? EDIT: feil.. Endret 6. november 2007 av _Daniel_ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 XP kan ikke få DX10 enkelt og greit. MEN du kan gjøre visse modifikasjoner i noen systemfiler til crysis for å aktivere de fleste av "DX10 effektene". Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Nvidia er ute med nye WHQL drivere, 163.75. Endret 6. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Nvidia er ute med nye WHQL drivere, 163.75. Nice, noen som har prøvd og kan si om den er bedre enn 169.04 drivern? Lenke til kommentar
Undified Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan min dell xps m1710 med c2d 2,16ghz, 2gb ram, 7950gtx kan kjøre crysis? Takker for svar Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det den 12. Crysis kommer? Håper på å få spilt litt før jeg får solgt PC-en ... Må nok vente til den 15. ja. Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Til de som skal te militære te januar, er det sesjon dere mener eller skal dere inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg