krillee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvordan kjører crysis på din pc forresten? Ligger på ca fra 15 fps på det minste, men ca mellom 18 til ca 25/30 FPS vanligvis når jeg har clocka kortet ganske mye..(på very high med 0xAA og 1680x1050 oppløsning) ooh, nice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er jo hundre stk. som kommer med en PC til over 10.000,- og lurer på om de i det hele tatt KLARER å kjøre Crysis. Tenk da!! Enten er de jo ufattelig dum rett og slett (Sorry), eller så vil de bare skryte av systemet sitt. Er som om jeg skal kjøpe en dyr ferrari og spørre om den er god nok til å kjøre på en motorvei. Er det så mye å skryte av a? Wow 10k skikkelig mye å skryte av.... Ferrari derimot, da hadde jeg skrytet2themax. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvordan kjører crysis på din pc forresten? Ligger på ca fra 15 fps på det minste, men ca mellom 18 til ca 25/30 FPS vanligvis når jeg har clocka kortet ganske mye..(på very high med 0xAA og 1680x1050 oppløsning) Flott å vite. Får nesten samme system som deg, E6750, 4GB RAM, 8800GT. Jeg får også en skjerm som skal kjøre 1680x1024, så håper jeg klarer å kjøre på high, med rundt 30fps Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er jo hundre stk. som kommer med en PC til over 10.000,- og lurer på om de i det hele tatt KLARER å kjøre Crysis. Tenk da!! Enten er de jo ufattelig dum rett og slett (Sorry), eller så vil de bare skryte av systemet sitt. Er som om jeg skal kjøpe en dyr ferrari og spørre om den er god nok til å kjøre på en motorvei. Er det så mye å skryte av a? Wow 10k skikkelig mye å skryte av.... Ferrari derimot, da hadde jeg skrytet2themax. For en 15åring er det mye. Og jeg sa OVER 10000. Han har jo en god PC, så det går fint ann å skryte av den. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ok grabbar. 8800 GTS, Q6600 og 4 GB ram. alt uklokka. kjører crysis nå med kraftig tweaka config, ser utrolig bra ut. Sunshafts, POM og hele pakka. 24 - 34 FPS. Dipper skjelden under 24 fps, bare når det skjer VELDIG mye på en gang. Ligger på ca. 27 fps gjennomsnitt. Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde Lenke til kommentar
krillee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ok grabbar. 8800 GTS, Q6600 og 4 GB ram. alt uklokka. kjører crysis nå med kraftig tweaka config, ser utrolig bra ut. Sunshafts, POM og hele pakka. 24 - 34 FPS. Dipper skjelden under 24 fps, bare når det skjer VELDIG mye på en gang. Ligger på ca. 27 fps gjennomsnitt. Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde hm... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ok grabbar. 8800 GTS, Q6600 og 4 GB ram. alt uklokka. kjører crysis nå med kraftig tweaka config, ser utrolig bra ut. Sunshafts, POM og hele pakka. 24 - 34 FPS. Dipper skjelden under 24 fps, bare når det skjer VELDIG mye på en gang. Ligger på ca. 27 fps gjennomsnitt. Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde hmm. for godt til å være sannt? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Så lenge han har lavere oppløsning, og ingen eye candy så er det fullt mulig ja. Nå vet vi heller ikke hvilket grafikknivå det ligger på. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde prøv å slå av fullscreen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Ok grabbar. 8800 GTS, Q6600 og 4 GB ram. alt uklokka. kjører crysis nå med kraftig tweaka config, ser utrolig bra ut. Sunshafts, POM og hele pakka. 24 - 34 FPS. Dipper skjelden under 24 fps, bare når det skjer VELDIG mye på en gang. Ligger på ca. 27 fps gjennomsnitt. Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde hmm. for godt til å være sannt? Med alt på medium og 1680*1050/1280*1024 med mitt overklokka GTS har jeg til tider over 50fps. Hvilke instillinger kjører du mr_tambourine? Endret 5. november 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ps: Bildekvaliteten blir forferdelig i paint. Bruk heller programmer som GIMP eller Photoshop. Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Heisann,jeg holder på og laster ned crysis Atm.. ..Men, jeg har store tvil om at dette her blir spillbart overhodet,jeg er en fps fan og krever at det skal ha en viss smoothet for at jeg skal trives ingame. Lurer egentlig på om PC-en min kommer til og klare dette her ? CPU type : AMD Athlon 64 3700+ (San Diego) 2.2ghz Total memory : 2048 MB (OCZ) Geforce 7800GTX 250g HDD Det er foreløpig uklokket. 27k 3Dmark 01 7,4k 3Dmark 06.. (mener jeg og huske) Takker på forhånd:) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tipper nok det skal være 7,4K i 3Dmark 05, ikke 06. Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tipper nok det skal være 7,4K i 3Dmark 05, ikke 06. Du har nok riktig:) Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det gikk jo så som så.. Kjørte det med helt grei flyt på medium, kan tippe på en 20-30 fps kanskje.. Slenger opp et screenie:) Crysis Screen Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ok grabbar. 8800 GTS, Q6600 og 4 GB ram. alt uklokka. kjører crysis nå med kraftig tweaka config, ser utrolig bra ut. Sunshafts, POM og hele pakka. 24 - 34 FPS. Dipper skjelden under 24 fps, bare når det skjer VELDIG mye på en gang. Ligger på ca. 27 fps gjennomsnitt. Skulle gjerne lagt ved noen screenshots, men når jeg tar printscreen + paint blir det bare et sort bilde hmm. for godt til å være sannt? Med alt på medium og 1680*1050/1280*1024 med mitt overklokka GTS har jeg til tider over 50fps. Hvilke instillinger kjører du mr_tambourine? Kjører med 1280x1024. DX9 (pga. bedre fps), tweaka til å gi en del DX10 effekter. Jeg har også skrudd av motion blur, da dette gir MYE bedre fps. Jeg skal prøve å legge opp noen screenshots seinere i dag. Vil også nevne at jeg fikk litt dårligere fps inne i skogen enn på stranda. dippa helt ned til 20 noen få ganger under eksplosjoner. Merka det i går kveld. Så, På stranda har jeg 27-28 fps. I skogen vil jeg tippe et gj. snitt på 25-26. Får faktisk veldig god fps i forhold til mengden eye-candy. Jeg liker meg egentlig best over 30 fps, men jeg er fornøyd nå med det jeg har. Skrur jeg av POM får jeg også bra fps økning, men POM ser så bra ut Mulig jeg kan legge ut hele autoexec.cfg fila etterpå også, så kan folk teste det ut selv. Endret 6. november 2007 av mr_tambourine_man Lenke til kommentar
Swiffer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke sjans til å kjøre Very High.. får knapt 10 fps. Leser reviews av alt av hardware atm, ny pc må bare bygges asap for å få nyte alle storspillene som kommer i høst! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så lenge han har lavere oppløsning, og ingen eye candy så er det fullt mulig ja. Nå vet vi heller ikke hvilket grafikknivå det ligger på. Ahh, trodde han kjørte Very High Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Syntes det var teit det som var på den første sia i denne diskusjonen, om at han fant ut hvordan man fikk very high men du ser ikke noe forskjell :S , noen som kan forklare det til meg? Følte også at det var mange som skøyt mye her , men kan jo nesten skjønne det hvis de folkan har just fått sæ ny pc. Det skal jo jeg au få og æ gledår mæ Alt i alt så gledår æ mæ sykt te crysis og spesielt Sandbox. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror jeg må kjøpe ny pc Har noen anbefalinger? Eller skal jeg vente til Januar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg