Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da ser du ikke like godt alle artifactsene. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Spekulerer på om denne Hardwaren kan dra crysis på ultra high : intel core 2 duo E6750 2.67 Ghz 4 gig ram Gainward Geforce 8800 GTS 640 mb 17'' skjerm med oppløsninga 1280x1024 Windows vista proffesional Endret 4. november 2007 av Hoff Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 No chance sier jeg bare! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det klarer du nok ikke. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fleste har fått med seg at ingen klarer det på very high, om ikke du kaller 10 fps for å klare det (da med tanke på oppløsning høyere en 1024. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spekulerer på om denne Hardwaren kan dra crysis på ultra high : intel core 2 duo E6750 2.67 Ghz 4 gig ram Gainward Geforce 8800 GTS 640 mb For det første, ingenting heter Ultra High. For det andre: nopes, beklager. Det kan ikke den hardwaren der. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvorfor tar dere screens i siktet?Alt blir jo grøtete unntat litt midt i siktet som er bra. Om du tar en nøyere titt på bildene stemmer ikke det, det er det som er kult med flere av dem jeg har postet. feks soldaten som ligger forran, se på bakgrunnen der. edit Stemmer heller ikke helt, forige post var 1 av 3 bilder fra sikte. Endret 4. november 2007 av simalarion Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg kjører medium med dette: AMD Athlon x2 4200+ 2 gb Kingston pc3200 XFX GeForce 7900GT 520 Utrolig bra demo, gleder meg veldig til spillet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Samme sier jeg. Alle tar jo nesten bare screenshots når de har siktet inne. Noe spessiell grunn? Kjempestilig effekt som får crysis til å se bedre ut. (mye mer realistisk) Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Når jeg bruker den cracka DX10 metoden får å kjøre Post prosessing på Very high i XP, forsvinner den blure effekten når jeg sikter inn og custumizer våpnet. Er det noen måte å fikse dette på? Original .CFG [3] r_DepthOfField=1 r_sunshafts=0 r_MotionBlur=1 r_colorgrading=0 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 "cracka" .CFG [3] r_DepthOfField=2 r_MotionBlur=3 r_sunshafts=1 r_UseEdgeAA=1 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_colorgrading=1 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 Endret 4. november 2007 av GF - Krypto Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg prøvde å følge denne guiden for å få object motion blur i XP, fordi den effekten blir fjernet. Men er det sånn at den effekten ikke kommer når man snur seg? Prøvde å gjøre flere bevegelser, men den kom bare på armene når jeg slår, men ellers ikke når jeg gjorde andre ting, ihvertfall ikke synlig effekt..noen som faktisk merker at effekten er der? Endret 4. november 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kjører dette rundt 25-30 fps med mitt X1900XT (1400x1050 oppløsning) hva består resten av systemet ditt av? Systemet mitt består av: hovedkort Asus P5B DLX 4x1 gb Geil cas 4 Intel E6300 @ 3.2 Ghz EAX1900XT@ 680\840 MHz Hvorfor har det seg at du kan klokke kortet ditt så mye? Mitt er bare ustabilt på så høy klokk... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fordi blur effekten på sidene er *fete* ! Det ser så utrolig mye mer naturtro ut når man har på blur, jeg skjønner ikke at dette ikke er mer brukt Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Krever vel en del, og er litt vanskelig å få til korrekt. Blur-effekten i DX10 er en god del bedre (den har "smart-blur") enn den du får på umoddet DX9. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg er litt nawb når det gjelder sånt, men here goes: er det en mulighet for at JEG (største hardware nawb ever to walk on this planet) kan "overclocke" skjermkortet mitt og forbedre det? Har det skjermkortet som står i signaturen min, forresten. Hva er overclocking, og hva må jeg gjøre? Forbedrer det Crysis-opplevelsen? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg er litt nawb når det gjelder sånt, men here goes: er det en mulighet for at JEG (største hardware nawb ever to walk on this planet) kan "overclocke" skjermkortet mitt og forbedre det? Har det skjermkortet som står i signaturen min, forresten. Hva er overclocking, og hva må jeg gjøre? Forbedrer det Crysis-opplevelsen? utrolig at du har 8800 ULTRA og veit ingen ting xD vel uansett, last ned et overklokkings program fra NVidia, så kan du mikse litt. Overklokking vil si å "skru" opp ytelsen på grafikkortet ditt, det blir selvsagt varmere, og det kan bli ustabilt, noe som ikke er særlig bra. Med 8800 ULTRA trenger du ikke overkokke, det er sykt nok fra før Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) du kan begynne å lese litt her slu! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=171401 Jeg begynte for noen gader siden, aldri gjort det før, men det er veldig enkelt. Endret 4. november 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kanskje jeg er litt nawb når det gjelder sånt, men here goes: er det en mulighet for at JEG (største hardware nawb ever to walk on this planet) kan "overclocke" skjermkortet mitt og forbedre det? Har det skjermkortet som står i signaturen min, forresten. Hva er overclocking, og hva må jeg gjøre? Forbedrer det Crysis-opplevelsen? 8800Ultra er et fabrikk-klokka kort, dvs. det er allerede klokket. Kanskje du kan pushe det litt til - varierer fra kort til kort, og hvilken Ultra du har, XFX har f.eks 2 eller 3 forskjellige Ultra-kort, noen pushet mer enn andre - men bare vit at det allerede er OC'ed, og kjører ofte på høyere temperaturer enn vanlige GTX-kort. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) du nevner at xfx har 3 kort, jeg vet denne ikke er den beste, men vil det være noe poeng i klokke dette? XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit en ting til: hva ville vært best av å velge disse to: XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit eller XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz ser di ligger på samme pris Endret 5. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke klarer å klokke kortet mitt noe særlig. Virker også som Crysis ikke liker at jeg har klokket kortet for mye, selvom det funker fint i 3DMark, BF2 og på testene i ATI-tool, kanskje fordi Crysis er så krevende. Men hva er det vanlig å kunne klokke X1900XT (512MB) til? Det er vel et ganske teit spørsmål, men er ganske nybegynner Endret 5. november 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg