Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tar dere screens i siktet?

Alt blir jo grøtete unntat litt midt i siktet som er bra.

Om du tar en nøyere titt på bildene stemmer ikke det, det er det som er kult med flere av dem jeg har postet. feks soldaten som ligger forran, se på bakgrunnen der.

edit

Stemmer heller ikke helt, forige post var 1 av 3 bilder fra sikte.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Når jeg bruker den cracka DX10 metoden får å kjøre Post prosessing på Very high i XP, forsvinner den blure effekten når jeg sikter inn og custumizer våpnet. Er det noen måte å fikse dette på?

Original .CFG

[3]
r_DepthOfField=1
r_sunshafts=0
r_MotionBlur=1
r_colorgrading=0
r_GlowScreenMultiplier = 0.2

"cracka" .CFG

[3]
r_DepthOfField=2
r_MotionBlur=3
r_sunshafts=1
r_UseEdgeAA=1
r_Flares=1
r_Coronas=1
r_colorgrading=1
r_GlowScreenMultiplier = 0.2

Endret av GF - Krypto
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å følge denne guiden for å få object motion blur i XP, fordi den effekten blir fjernet. Men er det sånn at den effekten ikke kommer når man snur seg? Prøvde å gjøre flere bevegelser, men den kom bare på armene når jeg slår, men ellers ikke når jeg gjorde andre ting, ihvertfall ikke synlig effekt..noen som faktisk merker at effekten er der?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
kjører dette rundt 25-30 fps med mitt X1900XT (1400x1050 oppløsning)

hva består resten av systemet ditt av?

Systemet mitt består av:

hovedkort Asus P5B DLX

4x1 gb Geil cas 4

Intel E6300 @ 3.2 Ghz

EAX1900XT@ 680\840 MHz

Hvorfor har det seg at du kan klokke kortet ditt så mye? Mitt er bare ustabilt på så høy klokk...

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er litt nawb når det gjelder sånt, men here goes:

er det en mulighet for at JEG (største hardware nawb ever to walk on this planet) kan "overclocke" skjermkortet mitt og forbedre det? Har det skjermkortet som står i signaturen min, forresten. Hva er overclocking, og hva må jeg gjøre? Forbedrer det Crysis-opplevelsen?

Lenke til kommentar

er det en mulighet for at JEG (største hardware nawb ever to walk on this planet) kan "overclocke" skjermkortet mitt og forbedre det? Har det skjermkortet som står i signaturen min, forresten. Hva er overclocking, og hva må jeg gjøre? Forbedrer det Crysis-opplevelsen?

utrolig at du har 8800 ULTRA og veit ingen ting xD

vel uansett, last ned et overklokkings program fra NVidia, så kan du mikse litt. Overklokking vil si å "skru" opp ytelsen på grafikkortet ditt, det blir selvsagt varmere, og det kan bli ustabilt, noe som ikke er særlig bra.

Med 8800 ULTRA trenger du ikke overkokke, det er sykt nok fra før :)

Lenke til kommentar

8800Ultra er et fabrikk-klokka kort, dvs. det er allerede klokket. Kanskje du kan pushe det litt til - varierer fra kort til kort, og hvilken Ultra du har, XFX har f.eks 2 eller 3 forskjellige Ultra-kort, noen pushet mer enn andre - men bare vit at det allerede er OC'ed, og kjører ofte på høyere temperaturer enn vanlige GTX-kort.

Lenke til kommentar

du nevner at xfx har 3 kort, jeg vet denne ikke er den beste, men vil det være noe poeng i klokke dette?

XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit

en ting til:

hva ville vært best av å velge disse to:

XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit

eller

XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz

ser di ligger på samme pris

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Men jeg lurer på hvorfor jeg ikke klarer å klokke kortet mitt noe særlig. Virker også som Crysis ikke liker at jeg har klokket kortet for mye, selvom det funker fint i 3DMark, BF2 og på testene i ATI-tool, kanskje fordi Crysis er så krevende.

Men hva er det vanlig å kunne klokke X1900XT (512MB) til? Det er vel et ganske teit spørsmål, men er ganske nybegynner :p

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...