Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
E6600

2 gb DDR2

8800GTS 640

Vista 32bit DX10

Kjører veldig smooth med alt på High, 1680x1050, DX10, 0 AA. Litt anntydning til hakking i begynnelsen på flyet, men ikke etterpå.

Har akkurat samme som deg, men jeg kan ikke kjøre på 1680x1050. Kom med all info om instillinger osv. takk. :)

Hadde det problemet jeg også, men fant det ut. Min viste max 1600x900 ihvertfall, men så fant jeg ut at man må dra den firkanten lenger ned så flere oppløsninger vises :)

Nei, nei! Jeg finner oppløsningen, men det lagger når jeg spiller på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
E6600

2 gb DDR2

8800GTS 640

Vista 32bit DX10

Kjører veldig smooth med alt på High, 1680x1050, DX10, 0 AA. Litt anntydning til hakking i begynnelsen på flyet, men ikke etterpå.

Har akkurat samme som deg, men jeg kan ikke kjøre på 1680x1050. Kom med all info om instillinger osv. takk. :)

Hadde det problemet jeg også, men fant det ut. Min viste max 1600x900 ihvertfall, men så fant jeg ut at man må dra den firkanten lenger ned så flere oppløsninger vises :)

Nei, nei! Jeg finner oppløsningen, men det lagger når jeg spiller på den.

Åja hehe, da er det noe annet :p

Lenke til kommentar

Det finns inbyggd benchmarkfunktion i Crysis och det följer med 2st färdiga demon, ett för CPU och ett för GPU. Filerna hittas i "Bin32"-katalogen där du installerade Crysis och heter "Benchmark_CPU.bat" och "Benchmark_GPU.bat".

Demona är beroende av de inställningar du har i spelet, därför gäller följande (för att vi ska kunna jämföra):* 1280x1024 (det är vanligast)

* Allt på High (Inte V. High, tänk på XP-users)

* Ingen AA (Det funkar inte som det ska för många)

Endret av crazycooler
Lenke til kommentar
Det finns inbyggd benchmarkfunktion i Crysis och det följer med 2st färdiga demon, ett för CPU och ett för GPU. Filerna hittas i "Bin32"-katalogen där du installerade Crysis och heter "Benchmark_CPU.bat" och "Benchmark_GPU.bat".

Demona är beroende av de inställningar du har i spelet, därför gäller följande (för att vi ska kunna jämföra):* 1280x1024 (det är vanligast)

Meget godt forslag! =) Skal ta en test når jeg kommer hjem fra jobb i morgen =)

Alle legg ved speca når dere poster resultat ;) (noen som føler for å kanskje lage egen tråd og sette info fint opp? :p

Lenke til kommentar

1280x768. Syntes ikke at det var så stor forskjell fra de bedre.

P.S: kjører egentlig smooth hele veien nå... FPSen går ned til ca. 28-31 når jeg ser utover havet. Mens når jeg er i jungelen eller i kamp, ligger jeg oftest over 30.

Hva er en bra FPS for Very High?

Edit: nådde nettopp over 50...

Endret av Slu
Lenke til kommentar

Det høres sikkert helt absurd ut, men jeg ser ingen forskjell.

Men du, kan du besvare meg om hva en god FPS er? 30-40?

N.B: prøvd å oppgradere driveren til skjermkortet?

N.B igjen, lol: ser at du har en Troll Shaman, er det din? ;)

Endret av Slu
Lenke til kommentar

Kjørte nettopp begge, men er det noen måte man kan lagre instillingene som de fungerte best på? Optimaliseringen i spillmenyen er ikke helt god.

Lenke til kommentar

Kjørte nettopp begge, men er det noen måte man kan lagre instillingene som de fungerte best på? Optimaliseringen i spillmenyen er ikke helt god.

Hva mener du? Du stiller jo selv inn hvilke instillinger du velger å bruke under "Advanced" i "System Settings".

Lenke til kommentar
Hvordan maskinvare klarer i det hele tatt å kjøre crysis på MAKS? testa alt på high samt AA på maks. sekundene gikk raskere enn fps'n :p

Hvis du mener 16QAA 1600+ oppløsning og very high så er svaret "ingen" :p

Men jeg kjører det i 30-32fps med 8AA 1280x1024 og very high (med xp). AA'n i spillet er litt merkelig, er knapt nok fps forskjell fra x2 til x16, men grafisk er forskjellen stor. Går man over til Q dropper det til 50% fps uten store grafiske endringer.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke bare høyere klokkehastighet på GTX, men flere shader-processors og mer minne. Det utgjør en del totalt sett fra GTS. Men det er fremdeles ikke et kort jeg hadde giddet kjøpe nå, har et Ultra, men det duger ikke til mye i Crysis føler jeg - venter på at nestegenerasjonskortene kommer, det som skal knuse 8800Ultra. Det var egentlig G92 som skulle vært det, men isteden fikk vi 8800GT, som er bittelitt svakere enn GTX... Blir vel noen måneder til de nye kortene.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar

Hva mener du? Du stiller jo selv inn hvilke instillinger du velger å bruke under "Advanced" i "System Settings".

Benchmarken tester jo ut forskjellige instillinger, noen går bedre enn andre, men den oppgir jo ikke informasjon om hvilke instillinger den faktisk kjører.

Det var en der som så ganske pen ut og kjørte veldig bra på PC-en min, men jeg aner jo ikke hvilke det var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...