Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt offtopic kanskje.

Men fordelen med 64bit er? Muligheten for 8GB minne?

Hvordan er driver støtten?

8963491[/snapback]

Forskjellen er at det kan bli overført mer data via databussen.

Det er den bussen som frakter data mellom prosessoren og minnet...

Driverstøtten er røten på 64bits vista hvertfall...

EDIT: 64bits støtter langt mer enn 8gb tror jeg :)

Endret av NightWolfie
Lenke til kommentar
64bits støtter langt mer enn 8gb tror jeg :)

64-bit OS støtter teoretisk 2^64 = 18446744073709551616 byte RAM

= 18,4 milliarder milliarder byte (18,4 exabyte), eller 4,3 milliarder ganger det 32-bit (2^32) kan adressere.

mener også jeg leste at den samlede lagringskapasiteten til hele verden i utgangen av 2006 var omtrent 6 exabytes... Så det er nok neppe grunn til å sikle etter 128-bits OS for å få mer RAM med det første

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

jeg tar det nok på maks, E6600 . 2 gb ram, 8800 gtx eller noe husker ikke helt navnet på grafikk kortet var i alle fall det beste jeg fant, men har en følelse av att det vil lagge svakt selv med denne pcen på høyeste grafikk.. er også veldig spent på om denne grafikken er like god-bedre en xbox 360-ps3 grafikk på HD-TV noe jeg ikke har sett på pc enda.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se hvordan en firekjerner vs en tokjerner går! Har selv en Q6600 og Yerli har sagt at Crysis er optimalisert for firekjerner. :D

8925694[/snapback]

Ja, Intel har jobba tett med Crysis nå.. Quaden blir helt syk. Skal selfølgelig skaffe meg en den 22. juli, da raser prisen ned med 50% :) 2000kr ca..

Lenke til kommentar

Nesten så jeg angrer nesten på kjøpet av E6600, men da jeg er uten maskin kan jeg ikke vente til priskuttet og nå værende pris er for høy.. :/

Men tror det blir 8800GTS mot en 8600GT på meg, det vil iallefall hjelpe på ytelsen (though ikke lommeboken)

Kan ta firekjerne ved senere tid.

Lenke til kommentar

Nesh, du fikser årets spill med et slikt oppsett.

MOH:Airborne, bioshock, UT3, Settlers, Soldier of fortune: Payback, Crysis, Clive Barkers Jericho, for å nevne noen spill .. dessuten fikser man SC2 og :) er verdt å oppgradere i denne tiden uansett om de setter ned priser. Prisras skjer hele tiden uansett.

Men Quaden må jeg ha, siden jeg er en kjernekar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...