Gå til innhold

Hvordan skifter jeg utsene?

Anbefalte innlegg

Ok, Jeg vet emnetittel sux, men vet ikke hva som skal stå, uansett... Her er problemet: post-126569-1182108641_thumb.jpg jeg vil at denne skal bli 'Normal' ikke slikt utsene..Slik at det kommer 3 valg jeg kan trykke på: Avlutte, Ventemodus og Starte på nytt, Kan hørest litt rart ut, men for dere som forstår hva jeg mener, Takker for alle svar! :thumbup:

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, Det kommer denne meldingen:Klientjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjerm og raskt brukerbytte. Hvis du vil gjennoprette disse funksjonene må du avvinstalere klienttjenestene for NetWare, Noe lignendes...Men Jeg vet ikke hvile klientfunksjoner :/

Lenke til kommentar

Kommer ofte av hvis datamaskinen blir brukt i større nettverk, på f.eks, skoler, tilkoblinger til servere (er litt usikker). Hvis dette kun er for hjemmebruk så er ikke denne tjenesten nødvenidg hvis du ikke har en avansert server\ruter\internett-tilkobling.

Har fjernet denne selv uten problemer.

Dette kan du gjøre ved å gå inn i "Nettverkstilkoblinger" og egenskaper for den aktuelle tilkoblingen. Det er flere måter å finne frem til, bl.a i kontrollpanel->Nettverkstilkoblinger

Da vil du få et vindu som ligner dette

Høyreklikk Aktiv tilkobling og velg egenskaper.

Merk koblingen, og avinstaller denne, eller fjern haken (anb).

Det kan hende du må gjøre dette for evt. andre tilkoblinger

Start maskinen på nytt. Så kan du prøve å endre måten bruker logger seg på.

Det kan komme en melding om disk-kvoter, eller noe.

edit: skriveflei

Endret av k0n
Lenke til kommentar

Skal restarte maskina nå takker og bukker

:):)

Edit:

Når jeg skulle skifte kom denne meldinga opp: Et nylig installert program har deaktivert velkosmtskjerm, bla bla.. Filnavn som kan hjelpe med endringen: Rtlgina32.dll :thumbdown::thumbdown:

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar

rtlgina32.dll er muligens en biblotekfil\systemfil for Linksys, eller Netgear nettverks-kort. Litt usikker der, men det er mulig det er noe programmer som hører til et netverkskort som kjører, og forstyrrer denne funksjonen i xp.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så lurt å slette sånne dll-filer, etter min erfaring så gjør det bare ting værre :p . Du kan prøve å endre navn på filen til å bynne med, f.eks "rtlgina32.dl_" eller noe sånt. Ting kan bli værre, så ikke legg slylda på meg hvis alt blir fucka opp.

For å finne denne filen kan du prøve å søke.

Er ikke helt sikker på hva du skal gjøre videre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...