Gå til innhold

hvordan er tenchu Z?

Anbefalte innlegg

har sett at noen har det spillet på vennelista mi og det er utsolgt fra komplett.no så jeg lurte på om det er verdt ett kjøp.. synes spillet virker kult men utifra demoen så ble jeg litt skuffa..

er det noen forandringer fra demoen eller er det akkurat det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SKIKKELIG SKIKKELIG FORFERDELIG KJIPT SPILL.

8883976[/snapback]

Muligens litt vel satt på spissen. :tease:

Men ja, inntrykket etter demoen var heller selsomt. Kom rundt hele demolevelen med å svømme. Når jeg møtte bossen slo han meg ganske hardt, hvorpå jeg hoppet opp på et høyt punkt i båten. Når bossen ble stående og løpe/stange mot veggen som om det skulle ha vært et spill fra midten av nittitallet gav jeg opp.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt det, men etter det jeg har hørt så har utviklerne av de nye tenchu spillene et seriøst problem med å fornye seg. Ikke bare er spillbarheten helt lik tidligere spill, men også grafikken er ikke mye å skryte av til å være en 360 tittel.

Tror ikke spillet er elending.. men som alle tenchu spillene etter nr 1.. så er det vel sånn ca. midt på treet.

Lenke til kommentar

Min erfaring fra demoen er at det var crap2k! Aldri har jeg spilt et ninjaspill med en mer elendig kontroll, føltes som om at jeg satt fast hele tiden og at alle lem var innsmurt i lim. Enda glad jeg spilte demoen, da sparte jeg meg de pengene.

Lenke til kommentar

Likte denne fra gamespot-omtalen: "Most levels can be beaten by simply running right through them". Man kan altså bare løpe gjennom nesten hele spillet....skulle nesten skaffet det kun for å prøve det :-)

Demoen var uansett tøv. Det som blir sagt om fornying lenger opp er helt riktig. Hva med å gi ninjaen flere enn to moves? Kongestatisk og lineært var det også.

Lenke til kommentar

Hadde aldri hørt om dette spillet og lastet ned demoen fra xbox live. Ble positivt overrasket da jeg skjønte mulighetene med å bevege og snike seg rundt. Mine umiddelbare reaksjoner var at dette minne litt om andre bra japanske spill jeg har spilt. Onimusha jade empire osv.

Ble litt overrasket da jeg så at dere alle slakter spillet. Som sagt så har jeg kun testet dette spillet kort ....

Regnet med at dette kom til å bli en stortittel. Hvis det er korrekt som det står i denne tråden at man kan løpe igjennom hele spillet så er jo det forferdelig ødeleggende...

Vurderte sterkt å kjøpe dette spillet etter et kvarters spilling av demoen, men nå bør jeg vel gå hjem og spillet det på med litt kritiske øyne....

Reagerte umiddelbart på at det ikke var så mange combatmoves. Tenkte det kanskje var litt som i Devil May Cry 1 (det eneste i serien jeg har spilt) at man etter hvert fikk muluighet til å lære seg flere moves og bruker flere våpen. Tar jeg feil?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Aner ikke, orka aldri spille det mer en gjennom første mission.

Hva mener jeg med rævva AI? Si du står inne i et lite rom (kanskje på 10 kvadratmeter. Utenfor patruljerer det vakter. Jeg løper ut og dreper en, alla de andre (kanskje 5-6 stk) kommer løpende og jeg sloss mot dem. Overmakten blir for stor og jeg løper tilbake til rommet mitt (rommet har ikke dører, kun en stor åpning til rommet utenfor) vaktene blir da forvirret over hvor jeg ble av, siden jeg løp bak skjermbrettet og virrer rundt i 15 sekunder før de gjennopptar patruljeringen.

For å gjøre det totalt latterlig så blir de "overrasket" når de kommer over vakten jeg drepte først, og går over i "search mode". Search mode er forsåvidt å stå stille og se forvirret ut i 15 sekunder før de gjennopptar patruljering.

Spar pengene dine du :)

Lenke til kommentar

Må bare hive nok en "utilgivelig" ting inn i tråden fra demoen.

Kom over en mørk passasje mellom et hus og en vegg, sannsynligvis en halv meter bred. Hva skjedde når jeg prøvde å bruke den til å snike meg forbi en vakt? *BANG* Usynlig vegg. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...