krillee Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har nettopp laget en film i adobe premiere 2.0 og exportert den...men fy faen hvor stor størrelsen ble! Jeg har søkt rundt på forskjellige forum og nettsider, uten å helt finne et svar.... Divx converter funker ikke med vista, jeg har prøvd uttallige måter i export i adobe men resultatet ble dårlig/ødelagt bilde. Jeg leste en plass at hvis du skal komprimere film så er det bare å gjøre det i movie maker...men når jeg gjør d....så krasjer programmet! Hvordan program skal jeg bruker?? plis få svar...er desperat etter å få gjort denne filmen ferdig! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bruk Adobe Media Encoder i PPro. File --> Export --> Adobe Media Encoder. Der kan du eksportere som WMV, QT, Real og Flash. Du kan no prøve litt forskjellig om du vil, men ein av malane for WMV kan no vere eit godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Bruk Adobe Media Encoder i PPro. File --> Export --> Adobe Media Encoder. Der kan du eksportere som WMV, QT, Real og Flash. Du kan no prøve litt forskjellig om du vil, men ein av malane for WMV kan no vere eit godt utgangspunkt. 8883540[/snapback] takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå