Movieheart Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har skaffet oss en DVD-opptaker fra LG med sånn "Timeshift" funksjon på. Så etter å ha testet det litt fant jeg ut at det er best å ha Timeshift funksjonen på hele tiden, siden det tar tid å starte den for hver gang jeg skal bruke den. Når Timeshift funksjonen står på synes jeg det blir litt forstyrrende å ha det ikonet nede i venstre hjørne. Så spørsmålet mitt er om det er noen som vet om det er mulig å få bort det ikonet? Eventuelt skjule det på en måte. Opptakeren vi har er en LG RH277H Lenke til kommentar
MGK Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har en RH188-H og der trykker jeg kun på display knappen så forsvinner ikonet Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har en RH188-H og der trykker jeg kun på display knappen så forsvinner ikonet 9160304[/snapback] Takk det funket! Eneste store minuset nå er at jeg må sette AV-inputen på tv'en til HDMI for at Timeshiften skal fungere. Det fungerer ikke når den står på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå