Zetec Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Akkurat fått mitt Canon Digital IXUS 800 IS i hus og trenger et par ekstra batterier for lange turer uten tilgang på strøm. Hvor kan jeg få tak i dette rimelig? Originalt eller uoriginalt spiller ingen rolle. Ser at det er av typen NB-5L. Syntes 500kr var litt drøyt når en skal ha en 2-3 stykker.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Tja.. veit ikke om Prisguiden.no kan finne batterier til kameraer jeg..? Sempron. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vet at mange får tak i uoriginale batterier som ikke koster allverden. Fra min leverandør ved bestilling av et batteri så kan en kunde få det til 200-300 kr. (da er jo ofte frakten dyrere enn selge batteriet) Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Fant en bra side 8883424[/snapback] Genialt! Her fannt jeg og batteri til mitt gamle videokamera til 1/3 av hva det koster originalt, 900kr spart Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Fant en bra side 8883424[/snapback] Genialt! Her fannt jeg og batteri til mitt gamle videokamera til 1/3 av hva det koster originalt, 900kr spart 8884832[/snapback] Vis du ser like ved der det står "kjøp" så står det gi bud. Åsså ga jeg dem et bud, åsså 30min etter på kom det: Hei Takk for din henvendelse! Vi kan gi deg 5% rabatt på dette produktet, bruk denne rabattkoden: vipkunde Rabattkoden skriver du inn i feltet under kampanje rabattkode. PS. Husk at prisene våre inkluderer frakt og andre gebyrer som de fleste nettbutikker har : ) Sikkert ingen andre som har den rabbatt koden edit: Post nr. 750 Sempron. Endret 18. juni 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå