mX mann Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 På en laptop som jeg har har jeg nå i det siste fått en feilmelding i oppstart å i kjøring av windows! på feilmeldignen står det: SMART harddisk registrerer en overhengede feil! Hva skal jeg gjøre med dette, tar harddisken snart kveld? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 kan høres sånn ut ? har du mye spam på hardisken noen gang formater den? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 nei skal vere minimalt med spam på den, har vert formatert får ca ett havlt år siden ca! Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) kan høres sånn ut ?har du mye spam på hardisken noen gang formater den? 8883064[/snapback] feil på S.M.A.R.T -status har nok forsvinnende lite å gjøre med evt spam, som i de fleste tilfeller havner i e-post innboksen til folk. Til trådstarter; det kan være et forvarsel om at disken tar kvelden før du vet ordet av det, og samtidig et hint om å ta backup av det som trengs samtidig som det ikke trenger å ha noe å si i det hele tatt. Prøv å laste ned programmet SpeedFan og sjekk S.M.A.R.T - statusen til disken din der, da vil den sammenlignes med lignende resultater fra andre disker. EDIT: Hvis disken ikke er eldgammel, har du sikkert en garantisak om den skulle dø. Endret 17. juni 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Iiiik! Dobbelpost. My bad.. :/ Endret 17. juni 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 kan høres sånn ut ?har du mye spam på hardisken noen gang formater den? 8883064[/snapback] feil på S.M.A.R.T -status har nok forsvinnende lite å gjøre med evt spam, som i de fleste tilfeller havner i e-post innboksen til folk. Til trådstarter; det kan være et forvarsel om at disken tar kvelden før du vet ordet av det, og samtidig et hint om å ta backup av det som trengs samtidig som det ikke trenger å ha noe å si i det hele tatt. Prøv å laste ned programmet SpeedFan og sjekk S.M.A.R.T - statusen til disken din der, da vil den sammenlignes med lignende resultater fra andre disker. EDIT: Hvis disken ikke er eldgammel, har du sikkert en garantisak om den skulle dø. 8883253[/snapback] sorry sorry:P men når jeg sa spam tenkte jeg på mye crap osv masse dritt programmer mente ikke spam brukte det bare som sleng ord Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Takker får svar. Men problemet nå er att nå er pcen så veldig treg å det kommer opp en diverse feilmeddinger osv så den er nesten umulig å bruke. Har ikke tatt no backup av den enda heller. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hmm hehe har du mye viktig på hardisken? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ja, det er det som er no dritt med det att jeg har det, ellers hadde disken alt vert formatert! No tips? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) få lånt deg evt kjøpt en ekstern harddisk dra over alt? brenne ut det viktigste på cd-er? edit: evt minnepenn på 16gb^^hehe Endret 17. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Formatering vil IKKE hjelpe, er den fysiske disken som holder på å gå i sund, ikke pga. at det ligger mye data på den. Få overført de viktige filene til en annen maskin I DAG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå