Gå til innhold

Overhengende feil på harddisk?

Anbefalte innlegg

På en laptop som jeg har har jeg nå i det siste fått en feilmelding i oppstart å i kjøring av windows! på feilmeldignen står det: SMART harddisk registrerer en overhengede feil!

Hva skal jeg gjøre med dette, tar harddisken snart kveld?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan høres sånn ut ?

har du mye spam på hardisken noen gang formater den?

8883064[/snapback]

feil på S.M.A.R.T -status har nok forsvinnende lite å gjøre med evt spam, som i de fleste tilfeller havner i e-post innboksen til folk.

Til trådstarter; det kan være et forvarsel om at disken tar kvelden før du vet ordet av det, og samtidig et hint om å ta backup av det som trengs samtidig som det ikke trenger å ha noe å si i det hele tatt.

Prøv å laste ned programmet SpeedFan og sjekk S.M.A.R.T - statusen til disken din der, da vil den sammenlignes med lignende resultater fra andre disker.

EDIT: Hvis disken ikke er eldgammel, har du sikkert en garantisak om den skulle dø.

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar
kan høres sånn ut ?

har du mye spam på hardisken noen gang formater den?

8883064[/snapback]

feil på S.M.A.R.T -status har nok forsvinnende lite å gjøre med evt spam, som i de fleste tilfeller havner i e-post innboksen til folk.

Til trådstarter; det kan være et forvarsel om at disken tar kvelden før du vet ordet av det, og samtidig et hint om å ta backup av det som trengs samtidig som det ikke trenger å ha noe å si i det hele tatt.

Prøv å laste ned programmet SpeedFan og sjekk S.M.A.R.T - statusen til disken din der, da vil den sammenlignes med lignende resultater fra andre disker.

EDIT: Hvis disken ikke er eldgammel, har du sikkert en garantisak om den skulle dø.

8883253[/snapback]

sorry sorry:P

men når jeg sa spam tenkte jeg på mye crap osv

masse dritt programmer

mente ikke spam

brukte det bare som sleng ord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...