PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Så var det det med at det ikke er utstyret som gjør bildene da.. 8931793[/snapback] Og det er en evig sannhet. Regner med at du tok ironien min i den posten, Jurgis Endret 24. juni 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Så var det det med at det ikke er utstyret som gjør bildene da.. 8931793[/snapback] Og det er en evig sannhet. Regner med at du tok ironien min, Jurgis 8931835[/snapback] I'm sure did. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Så var det det med at det ikke er utstyret som gjør bildene da.. 8931793[/snapback] Og det er en evig sannhet. Regner med at du tok ironien min, Jurgis 8931835[/snapback] I'm sure did. 8931836[/snapback] Jeg er nesten stolt over å ha den billigste objektivparken på akam nå (men egentlig så er jeg mildt sjalu ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er nesten stolt over å ha den billigste objektivparken på akam nå (men egentlig så er jeg mildt sjalu ) 8931841[/snapback] Jeg er stolt over å ikke ha kjøpt nye objektiver eller hus siden henholdsvis januar og juni 2006 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg kjenner hverken D40 eller D80 i detalj. Men sånn som jeg oppfatter det så går de viktige forskjellene på ergonomi. De tekniske forskjellen har ikke så stor reell betydning, hvis ikke du er utstyrsfetishist da. Et kamera er i bunn og grunn et verktøy. Min enkle filosofi når det gjelder verktøy er at jeg kjøper kvalitet når det er ting jeg vet jeg vil bruke mye. Å kjøpe en billighammer er f.eks utenkelig for meg. Skrujern derimot, som jeg bruker mindre og dermed mister fortere enn jeg ødelegger, de kjøper jeg billig. Et godt verktøy er et verktøy som ligger godt i hånda, og er lett og bruke. Er det virkelig godt, så glemmer du verktøyet når du arbeider. Det blir en forlengelse av hånda. Da først kan du konsentrere deg om det som er viktig, nemlig å skape. Hva er det jeg forsøker å si? Jo. Det gode gamle rådet om å ta og føle på tingene. Men ikke la hjertet eller hjernen bestemme. Det er hendene som avgjør. Det er de du arbeider med. Fotohjertet banker uansett, hvis du har et fotohjerte da. Om du har det, er det bare du som vet. Mvh Tim typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå