Krom-stag Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hallo. Dette er som tittelen sier, mitt første dråpebilde. Eller det er vel egentlig det første vellyka bildet. Kritikk ønskes . Men husk at det er mitt første vellyka bilde av en dråpe(synes jeg). Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 fyfaen fett bilde likte det der med at du ser at den akkurat har døtti skal sikkert ikke være sånn men drit rått Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bildet er litt skjevt, samtidig sitter ikke fokusen helt. Føler også at utsnittet kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Har rettet litt på bildet. Bedre? Edit: Sorry stripen som går på høyre side av bildet.. Endret 17. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har rettet litt på bildet. Bedre? Edit: Sorry stripen som går på høyre side av bildet.. 8883276[/snapback] hehe stripen er det bare å klippe av men ble litt bedre ja Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 For dårlig fokus, mener jeg. Fargene var også litt tamme. Ellers ser det ikke så alt for delikat ut med kranen synlig på toppen av det hele.. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Flott utsnitt, flott fanget. Nå kan du leke det med effekter og fargevalg for å sprite det opp litt. Råstilig form på dråpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå