Zetec Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ta med PC'n til naboen og koble deg på der, fuker det så få deg en ny router. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Åpne porter er faktisk ganske enkelt. Vanligvis pleier man å få et brukernavn og passord man bruker til å gå inn på ruteren. (oftest med en nettleser ip-adresse til ruteren) Så er det egentlig bare å se etter en tab med port forwarding eller port i seg, eller bare se igjennom. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 PCen funker hos naboen, har LAN her og alle har samme problemet, men det er med en annen router ogsaa, mistenker at telenor har spaerra noe pga litt fildeling? Har iallefall whina til de naa saa faar vi se hvordan det gaar Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Ang. feilretting for referansenr. 15641760 fra Telenor. Gjelder innmeldt feil på telefon/sambandsnummer: 61167208 Så lenge linjen din er oppe må du ringe Telenor eksperten på 82090100 for hjelp inne på din pc. OBS! Besvarelser på denne mail blir ikke behandlet, men ønsker du ytterligere informasjon kontakt ditt feilmottak. fikk jeg til svar, hva skal jeg gjoere? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 bytt til NGT, telenor suger! Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 hmmz, da maa jeg vel vente en stund med og faa nett igjen? xD Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 tar vel ca 3 uker uansett hvem leverandør du velger. bare sørg for at de overlapper hverandre så er du nede maks en dag eller to Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har du/der sjekket ALLE maskinene for spyware, virus, osv. Telenor pleier og stenge vist det går en haug med spam mail og lignende fra en pc. Selv om du har formatert kan problemet ligge på en annen maskin. Alle maskinene dine vil jo få samme ip når de går ut fra routern til Internett ... Ta en grundig "vask" på alle maskinene og når du får de "ren" ringer / mailer du Telenor og forklarer at alle maskinene er "ren". Dette har jeg gjort for folk før, ingen problem :-) Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Okay, er sikkert spammailen jeg faar, aapner ingenting uansett... bare min PC som er koblet til, hvilket nummer ringer man? Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Okay, er sikkert spammailen jeg faar, aapner ingenting uansett... bare min PC som er koblet til, hvilket nummer ringer man? 8906529[/snapback] Er ikke helt sikker, men tror det er 05000 Edit: Jeg mente spam mail som blir send fra din maskin som du ikke vet om, infisert maskin bla bla bla ... Du forstår hva jeg mener Endret 20. juni 2007 av Abbyss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå