LeLiLa Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har du lyst til å bytte avatar, men er ikke sikker? Personen under, eller flere kan hjelpe deg! Regler: 1. Den som vil bli "vurdert" må ha denne setningen "Jeg har tenkt på å bytte avatar, synes dere jeg burde?". 2. Den som vil bli vurdert kan også vurdere andre. 3. Stygt ordbruk er ikke lov! 4. Ikke spam med "Ja, Nei, Vet ikke", gi gode begrunnelser. 5. Det er også lov til å poste et bilde av den neste avataren som man har tenkt til å bruke! Jeg har tenkt på å bytte avatar, synes dere jeg burde? Skal selvfølgelig ha en annen avatar med gitar også, men siden jeg er i USA og det ikke er Photoshop her kan jeg ikke bytte avatar. Men uansett, burde jeg bytte avataren? Hvorfor? Folk sier det er litt uklart bilde osv. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 skal du bytte den fordi folk ber deg bytte? hehe Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Blir ikke dette akkuratt som vurder avatar bare man spør om man bør bytte? Edit: Det er vel egentlig opp til deg hva slags avatar du vil ha? Endret 17. juni 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Blir ikke dette akkuratt som vurder avatar bare man spør om man bør bytte?Edit: Det er vel egentlig opp til deg hva slags avatar du vil ha? 8882839[/snapback] Kan hende folk noen ganger har et problem mellom å velge mellom 2 avatarer også, dette er en tråd for de som sliter litt med det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det bare jeg eller er det faktisk fler som begynner å bli litt lei av att andre skal vurdere opp og ned på absolutt allt her inne? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det bare jeg eller er det faktisk fler som begynner å bli litt lei av att andre skal vurdere opp og ned på absolutt allt her inne? 8883014[/snapback] hehe hva blir det nestE? jeg kastet opp i dag tidlig kan jeg gå på skolen i morgen haha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vi har slike threads, vi har for mye slike threads. Det er nok med threaden der du får vurdert avtaren og Avatar-tråden der det du ønsker med denne threaden allerede er tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg