knetrom Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 får omtrent denne meldingen under oppstart: "System.ini referer til denne filen. Hvis du har slettet med vilje den bør du kjøre avinstallasjonsprogrammet". noe sånt. får meldingen for disse 3 filene: Vnetsup.vxd, vredir.vxd og dfs.vxd. så somler maskinen litt med disse meldingene, så starter den win98. då får eg melding om at msnp32.dll mangler, og at microsoft networks kanskje ikjke funker. har sjekket i system.ini, den referer ikjke til de 3 filene, og til msnp32.dll står det bare sånn: [msnp32] og ingenting under.. hater dette, formaterte c: i går og la inn win98 på nytt, for det bare tullet.. (feil var: kabalen funket ikkje, den ville ikkje slå seg av, bare omstartet, og eg fikk ikkje fjernet alle spor av telenor i internet explorer). etter omstarten funket kabal, og eg har ikkje fått lastet ned hele ie6, men telenor e vekke.. men så kom disse feilmeldingene, og no funker ikkje kabal.. (det med kabal e ikkje så utrolig viktig, men det viser jo at noe e feil) noen som vet ka som foregår? må eg formatere endå en gang? eg har lagd en c: og en d: partisjon på min wd caviar 80gb hdd, med partition magic.. ingenting her som kan ha gått feil? eg lagde også en programfiler-mappe på d:, som ble brukt av 3 programmer (ws_ftp, ms office og noe updategreier).. vet ikkje om de siste tingene har noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 okei, søkte litt, fant en som hadde akkurat samme problemet som meg: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=61&replies=1 og då kom eg på at det var noe feil når eg skulle legge inn noen drivere, så eg måtte bare gi opp.. men eg husker ikkje ka drivere det var :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå