strazz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Håper det er noen her som vil hjelpe Har kabeltv fra Canal Digital. Hvordan er det når digitalt bakkenett settes i gang? Er det eneste jeg trenger en dekoder for hvert tv jeg har? Og hvor mye må jeg betale årlig? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Slapp helt av Det digitalle bakkenettet vil ikke berøre deg. Eneste forskjellen er at de som i dag mottar signaler fra analoge sendere med tv-antenne, de må gå over til digitalt bakkenett. Men de som bruker kabel-tv(som deg) og parabol, så vil det ikke få noen endringer. Så du slipper å kjøpe noen dekodere. Det eneste du må betale er kringkastingsavgiften og for tjenestene du får ifra Canal Digital. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Merk at mange kabeltv-leverandører likevel velger å gå over til digitale sendinger etterhvert. Hvilke og når dukker opp etterhvert som de bestemmer seg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå