sk8l0rva Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei! Sitter nå på LAN med en kompis og vi får ikke til fildeligna ordentlig! Problemet er det at vi ikke finner hverandre på Mshome , men vi finner da hverandre på Start->Kjør->\\IP\ , men da går alt fryktelig tregt.. Noen som har tips osv. som kan hjelpe oss med og finne hverandre på nettverket? Ja. Vi begge kjører på Mshome! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 min datamaskin>mine nettverkssteder>installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverl> så slår dere på fildeling og bruker mshome. og rebooter osv så skal det funker ;> gjør det samme på begge pcne Lenke til kommentar
sk8l0rva Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Det har vi gjort ca 5 ganger, men kan vel prøve på nytt! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Det har vi gjort ca 5 ganger, men kan vel prøve på nytt! 8882942[/snapback] HAHA. hmm ;/ men hva er galt med å skrive ip i kjør? dere finner jo alt der? går ikke noe saktere enn å finne hverandre på "mine nettverkssteder" hjelp meg å finne drivere[/size=1] Endret 17. juni 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå